Канон предпразднству Просвещения (Богоявления Господня) второй

Припе́в: Сла́ва Тебе́, Бо́же на́ш, Сла́ва Тебе́.

Для корректного отображения содержимого страницы необходимо включить JavaScript или воспользоваться браузером с поддержкой JavaScript.

Память: 15 января (02 января ст. ст.)

Глас 6.

Пе́снь 1.

Ирмо́с: Волно́ю морско́ю Покры́вшаго дре́вле гони́теля мучи́теля, Иорда́нския струи́ спря́товает и кры́ет, мое́ ны́не очища́я челове́ческим очище́нием: сла́вно бо просла́вися.

Го́споди Бо́же мо́й, светоиме́нное пе́ние и предпра́зднственную пе́снь Тебе́ пое́м, Боже́ственным явле́нием та́инственно обно́вльшему на́с и к све́тлости Боже́ственней возводя́щему.

Горе́ преве́чна и до́ле но́во я́вльшася Тя́, преми́рная и земна́я, Спа́се, ужаса́хуся зря́ще, и е́же па́че сло́ва Твое́ воспева́ху снизше́ствие.

Да Твоея́ сла́вы вся́ческая испо́лниши, Тебе́ Сама́го истощи́л еси́ да́же и до ра́бия о́браза. Ны́не же дла́ни раба́ подклоня́еши главу́ ра́бски, мое́ назда́ние благоутро́бно очища́я.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Тебе́, на вода́х Основа́вшаго всю́ зе́млю неодержи́мо, тва́рь, ви́девши пло́тию кры́емаго в вода́х, у́жасом мно́гим содержа́шеся, — не́сть свя́т, па́че Тебе́, Го́споди, — взыва́ющи.

О́бразы пе́рвее проро́ками показа́л еси́ Твоего́ Богоявле́ния, ны́не сокрове́нная де́йствами сказа́л еси́, я́вль та́йны челове́ком дне́сь, подая́ но́вое возрожде́ние.

Простре́ Иорда́н во́ды, я́ко плещи́, с тре́петом прия́ти Зижди́теля, теле́сно креща́емаго и вся́ освяща́ющаго, — не́сть свя́т, па́че Тебе́, Го́споди, — взыва́ющия.

Ве́лие ко спасе́нию напу́тие креще́нием подае́т Христо́с чу́вствующим Его́ Боже́ственное осия́ние, с весе́лием пою́щим: не́сть свя́т, па́че Тебе́, Го́споди Человеколю́бче.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Е́же ко креще́нию Твое́ прише́ствие прови́дя, Авваку́м, ужа́сся, вопия́ше: на мо́ре ко́ни Твоя́, во́ды мно́ги наве́л еси́, Спа́се, смуща́ющия.

Я́вльшуся Тебе́ те́лом, освяти́ся земля́, во́ды благослови́шася, не́бо просвети́ся, ро́д же челове́ков го́рькаго мучи́тельства вра́жия изба́вися.

Глаго́лом Боже́ственным ны́не Предте́ча из пусты́ни гряде́т ко Иорда́ну, глаго́ля: пока́йтеся, прибли́жися бо небе́сное Ца́рство, призыва́я вся́ к сла́ве Бо́жией.

Превраще́й пе́рвее мо́ре в су́шу, и исто́чники от несеко́маго источи́в, прегреше́ний очище́ние ны́не содева́ет во Иорда́нских струя́х огне́м Ду́ха.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Богоявле́ния Твоего́, Христе́, к на́м ми́лостивно бы́вшаго, Иса́ия, Све́т ви́дев Невече́рний, из но́щи у́треневав, взыва́ше: просвеще́ннии, прииди́те, омы́йтеся водо́ю Боже́ственною и Ду́хом я́ве и ду́шу, и те́ло очи́стите.

Новотвори́ши земноро́дныя, Но́в Ада́м бы́в Соде́тель, огне́м, и Ду́хом, и водо́ю стра́нное соверша́я возрожде́ние и обновле́ние чу́дное, кроме́ сокруше́ния и горни́л креще́нием богоде́тельным новотворя́.

Ду́хом ду́ши новотвори́ши, водо́ю же освяща́еши те́ло сложе́ное, живо́тна назида́я челове́ка: сугу́бому бо сро́дная потре́бно, лечбы́ му́дрым про́мыслом прино́сиши, я́ко Вра́чь теле́с и ду́ш.

От Чи́стыя, проше́д, рожде́йся из Отца́ пре́жде веко́в, к су́щему из непло́дныя прише́л еси́, прося́ я́ко Челове́к креще́ния, но от воды́ та́инственно Ду́хом соде́лал еси́, Спа́се, многоча́дну Це́рковь, пе́рвее безча́дную.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Я́т бы́сть, но не удержа́н стра́хом Боже́ственный Крести́тель: а́ще бо и спря́товается прибли́житися Огню́ се́но, но, слы́шав, — оста́ви ны́не, — тече́, повеле́ние исполня́я я́ко ра́б, Боже́ственному же, свы́ше свиде́тельствующему гла́су, услы́ша Сы́на Преве́чнаго.

Написа́лся, но не порабо́тился еси́, ке́саревым повеле́нием повину́яся: а́ще бо и от рабо́ты утеше́ние на́м подая́, во́льно повину́ешися и да́ньствуеши дидра́хму, но зако́ном греха́ пе́рвее прода́нныя ны́ свободи́л еси́ ны́не и сыноположе́ния удосто́ил еси́.

Ца́рствуеши, но не ми́рски, естество́м сы́й Ца́рь, а́ще бо и по пло́ти от пле́мене Дави́дова роди́вся, престо́л ца́рствия, Спа́се, сего́ прия́л еси́, но сво́йственну и́маши держа́ву Ца́рствия со Отце́м пре́жде веко́в, при́сно и во ве́ки с Ду́хом.

Ца́рь у́бо, ми́ра Нача́льник и су́щих в вода́х дре́вле пронарече́ся, но удавля́ется Твои́м очище́нием и низлага́ется я́ко езе́рский пе́рвее легео́н. Ру́к же Твои́х, Спа́се, созда́ние, порабоще́нное от него́, держа́вною Твое́ю руко́ю свобожде́ния сподо́бил еси́.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Неизрече́нное чу́до: в пещи́ Изба́вивый преподо́бныя о́троки из пла́мене преклоня́ет ве́рх и про́сит креще́ния от раба́, очища́я вопию́щия: Изба́вителю, Бо́же, благослове́н еси́.

Сече́тся струя́ пе́рвее ми́лотию Иорда́нская, прообразу́ющи креще́ние Твое́, и́мже и страсте́й растерза́ется хито́н, и нетле́ния оде́жда самотвори́тся вопию́щим Бо́гу: благослове́н еси́.

Бога́тна струя́, в себе́ бо прие́мши креща́ема Соде́теля, показа́ся исто́чник живо́тныя воды́ на спасе́ние на́с, песнопою́щих: Изба́вителю Бо́же, благослове́н еси́.

Ме́ртвость Боже́ственную знамени́тельне образу́юще, погруже́нием в воде́ трикра́тным в креще́нии Христу́ совостае́м, тридне́вному воста́нию приобща́ющеся, и вопию́ще Христу́: благослове́н еси́ во ве́ки.

Еди́на благода́ть Отца́, Сы́на же и Ду́ха соверша́ющая да́ром жела́ющия ве́рно Боже́ственнаго креще́ния, сыноположе́ния восприе́мшия вла́сть, е́же вопи́ти: Бо́же, благослове́н еси́.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Ужасни́ся, боя́йся, не́бо, и да подви́жатся основа́ния земли́: се́ бо водо́ю облачи́тся Опали́вый водо́ю пре́жде пра́веднаго же́ртву пресла́вно. Его́же, о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Избавле́ние гряде́т Христо́с креще́нием пода́ти все́м ве́рным: си́м бо Ада́ма очища́ет, па́дшаго возвыша́ет, низло́жшаго мучи́теля посрамля́ет, небеса́ отверза́ет, Ду́ха Боже́ственнаго низво́дит и нетле́ния прича́стие да́рует.

Преста́ ле́сть вра́жия, гла́с бо вопию́щаго в пусты́ни, — пу́ть Госпо́день, — зове́т, — угото́вайте и вся́ стези́ Его́ пра́вы твори́те, — повелева́ет, де́брь бо смиря́ется, естество́ земны́х возвыша́ется, гора́ и хо́лм же враго́в понижа́ется.

О, пресла́вных даро́в! О, Боже́ственныя благода́ти и несказа́нныя любве́! Се́ бо водо́ю очища́ет мя́, огне́м просвеща́ет мя́ и Ду́хом Боже́ственным соверша́ет мя́ Соде́тель и Влады́ка, ны́не во Иорда́не в мое́ обле́кся естество́, Безгре́шный.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Не рыда́йте всу́е, отча́яния тенета́ми удавля́еми, челове́цы, пови́ннии злы́х, но во умиле́нии души́ присту́пим Очища́ющему вся́, я́ко Еди́ному Чи́стому и Даю́щему проще́ние креще́нием.

Во стра́ннем Твое́м Рождестве́ пе́рвее из Де́вы преесте́ственно удиви́л еси́, Сло́ве Бо́жий. Ны́не же велича́ем, ве́лие та́инство соверша́я пресла́вно прича́стием честны́м, купе́ль многоча́дну Боже́ственным Ду́хом.

Земля́ освяти́ся Рождество́м Твои́м святы́м, Сло́ве, пове́дающим небесе́м звездо́ю сла́ву Твою́. Ны́не же водно́е естество́ благослови́ся, Тебе́ пло́тию кре́щшуся, и ро́д земноро́дных к пе́рвому взы́де па́ки благоро́дию.

Да ра́дуется земля́ вся́, не́бо да весели́тся, ми́р да игра́ет, ре́ки да пле́щут руко́ю, исто́чницы и езе́ра, бе́здны, моря́ да сра́дуются: прихо́дит бо Христо́с Ада́ма очи́стити и спасти́ Боже́ственным креще́нием.

Пѣ́снь а҃.

І҆рмо́съ: Волно́ю морско́ю покры́вшаго дре́вле гони́телѧ мꙋчи́телѧ, і҆ѻрда̑нскїѧ стрꙋи̑ спрѧ́товаетъ и҆ кры́етъ, моѐ ны́нѣ ѡ҆чища́ѧ человѣ́ческимъ ѡ҆чище́нїемъ: сла́внѡ бо просла́висѧ.

Гдⷭ҇и, бж҃е мо́й, свѣтоиме́нное пѣ́нїе и҆ предпра́зднственнꙋю пѣ́снь тебѣ̀ пое́мъ, бжⷭ҇твеннымъ ꙗ҆вле́нїемъ та́инственнѡ ѡ҆бно́вльшемꙋ на́съ, и҆ къ свѣ́тлости бжⷭ҇твеннѣй возводѧ́щемꙋ.

Горѣ̀ превѣ́чна и҆ до́лѣ но́вѡ ꙗ҆́вльшасѧ тѧ̀, премі̑рнаѧ и҆ земна̑ѧ, сп҃се, ᲂу҆жаса́хꙋсѧ зрѧ́ще, и҆ є҆́же па́че сло́ва твоѐ воспѣва́хꙋ снизше́ствїе.

Да твоеѧ̀ сла́вы всѧ́чєскаѧ и҆спо́лниши, тебѐ сама́гѡ и҆стощи́лъ є҆сѝ да́же и҆ до ра́бїѧ ѻ҆́браза: ны́нѣ же дла́ни раба̀ подклонѧ́еши главꙋ̀ ра́бски, моѐ назда́нїе благоꙋтро́бнѡ ѡ҆чища́ѧ.

Пѣ́снь г҃.

І҆рмо́съ: Тебѐ, на вода́хъ ѡ҆снова́вшаго всю̀ зе́млю неѡдержи́мѡ, тва́рь, ви́дѣвши пло́тїю кры́емаго въ вода́хъ, ᲂу҆́жасомъ мно́гимъ содержа́шесѧ, нѣ́сть ст҃ъ, па́че тебє̀, гдⷭ҇и, взыва́ющи.

Ѻ҆́бразы пе́рвѣе прⷪ҇ро́ками показа́лъ є҆сѝ твоегѡ̀ бг҃оѧвле́нїѧ, ны́нѣ сокровє́ннаѧ дѣ́йствами сказа́лъ є҆сѝ, ꙗ҆́вль та̑йны человѣ́кѡмъ дне́сь, подаѧ̀ но́вое возрожде́нїе.

Прострѐ і҆ѻрда́нъ во́ды, ꙗ҆́кѡ плещи̑, съ тре́петомъ прїѧ́ти зижди́телѧ, тѣле́снѡ креща́емаго, и҆ всѧ̑ ѡ҆свѧща́ющаго, нѣ́сть ст҃ъ, па́че тебє̀, гдⷭ҇и, взыва́ющыѧ.

Ве́лїе ко спасе́нїю напꙋ́тїе кр҃ще́нїемъ подае́тъ хрⷭ҇то́съ чꙋ́вствꙋющымъ є҆гѡ̀ бжⷭ҇твенное ѡ҆сїѧ́нїе, съ весе́лїемъ пою́щымъ: нѣ́сть ст҃ъ, па́че тебє̀, гдⷭ҇и, чл҃вѣколю́бче.

Пѣ́снь д҃.

І҆рмо́съ: Є҆́же ко креще́нїю твоѐ прише́ствїе прови́дѧ а҆ввакꙋ́мъ, ᲂу҆жа́ссѧ вопїѧ́ше: на мо́ре ко́ни твоѧ̑, во́ды мно́ги наве́лъ є҆сѝ, сп҃се, смꙋща́ющыѧ.

Ꙗ҆́вльшꙋсѧ тебѣ̀ тѣ́ломъ, ѡ҆ст҃и́сѧ землѧ̀, во́ды бл҃гослови́шасѧ, нб҃о просвѣти́сѧ: ро́дъ же человѣ́кѡвъ го́рькагѡ мꙋчи́тельства вра́жїѧ и҆зба́висѧ.

Глаго́ломъ бжⷭ҇твеннымъ ны́нѣ прⷣте́ча и҆зъ пꙋсты́ни грѧде́тъ ко і҆ѻрда́нꙋ, глаго́лѧ: пока́йтесѧ, прибли́жисѧ бо нбⷭ҇ное црⷭ҇тво, призыва́ѧ всѧ̑ къ сла́вѣ бж҃їей.

Превраще́й пе́рвѣе мо́ре въ сꙋ́шꙋ, и҆ и҆сто́чники ѿ несѣко́магѡ и҆сточи́въ, прегрѣше́нїй ѡ҆чище́нїе ны́нѣ содѣва́етъ во і҆ѻрда́нскихъ стрꙋѧ́хъ ѻ҆гне́мъ дх҃а.

Пѣ́снь є҃.

І҆рмо́съ: Бг҃оѧвле́нїѧ твоегѡ̀, хрⷭ҇тѐ, къ на́мъ ми́лостивнѡ бы́вшагѡ, и҆са́їа, свѣ́тъ ви́дѣвъ невече́рнїй, и҆зъ но́щи ᲂу҆́треневавъ, взыва́ше: просвѣще́ннїи, прїиди́те, ѡ҆мы́йтесѧ водо́ю бжⷭ҇твенною, и҆ дх҃омъ ꙗ҆́вѣ, и҆ дꙋ́шꙋ и҆ тѣ́ло ѡ҆чи́стите.

Новотвори́ши земнорѡ́дныѧ, но́въ а҆да́мъ бы́въ содѣ́тель, ѻ҆гне́мъ и҆ дх҃омъ, и҆ водо́ю стра́нное соверша́ѧ возрожде́нїе и҆ ѡ҆бновле́нїе чꙋ́дное, кромѣ̀ сокрꙋше́нїѧ и҆ горни́лъ кр҃ще́нїемъ бг҃одѣ́тельнымъ новотворѧ̀.

Дх҃омъ дꙋ́шы новотвори́ши, водо́ю же ѡ҆свѧща́еши тѣ́ло сложе́ное, живо́тна назида́ѧ человѣ́ка: сꙋгꙋ́бомꙋ бо срѡ́днаѧ потре́бно лѣчбы̀ мꙋ́дрымъ про́мысломъ прино́сиши, ꙗ҆́кѡ вра́чь тѣле́съ и҆ дꙋ́шъ.

Ѿ чи́стыѧ проше́дъ рожде́йсѧ и҆зъ ѻ҆ц҃а̀ пре́жде вѣкѡ́въ къ сꙋ́щемꙋ и҆зъ непло́дныѧ прише́лъ є҆сѝ, просѧ̀, ꙗ҆́кѡ человѣ́къ, кр҃ще́нїѧ: но ѿ воды̀ та́инственнѡ дх҃омъ содѣ́лалъ є҆сѝ, сп҃се, многоча́днꙋ цр҃ковь, пе́рвѣе безча́днꙋю.

Пѣ́снь ѕ҃.

І҆рмо́съ: Ꙗ҆́тъ бы́сть, но не ᲂу҆держа́нъ стра́хомъ бжⷭ҇твенный крⷭ҇ти́тель: а҆́ще бо и҆ спрѧ́товаетсѧ прибли́житисѧ ѻ҆гню̀ сѣ́но, но слы́шавъ, ѡ҆ста́ви ны́нѣ, течѐ, повелѣ́нїе и҆сполнѧ́ѧ, ꙗ҆́кѡ ра́бъ: бжⷭ҇твенномꙋ же свы́ше свидѣ́тельствꙋющемꙋ гла́сꙋ, ᲂу҆слы́ша сн҃а превѣ́чнаго.

Написа́лсѧ, но не порабо́тилсѧ є҆сѝ ке́сарєвымъ повелѣ́нїємъ повинꙋ́ѧсѧ: а҆́ще бо и҆ ѿ рабо́ты ᲂу҆тѣше́нїе на́мъ подаѧ̀, во́льнѡ повинꙋ́ешисѧ, и҆ да́ньствꙋеши дїдра́хмꙋ: но зако́номъ грѣха̀ пе́рвѣе прода̑нныѧ ны̀ свободи́лъ є҆сѝ ны́нѣ, и҆ сн҃оположе́нїѧ ᲂу҆досто́илъ є҆сѝ.

Ца́рствꙋеши, но не мі́рски, є҆стество́мъ сы́й цр҃ь: а҆́ще бо и҆ по пло́ти ѿ пле́мене дв҃дова роди́всѧ, прⷭ҇то́лъ црⷭ҇твїѧ, сп҃се, сегѡ̀ прїѧ́лъ є҆сѝ: но сво́йственнꙋ и҆́маши держа́вꙋ црⷭ҇твїѧ со ѻ҆ц҃е́мъ пре́жде вѣкѡ́въ при́снѡ, и҆ во вѣ́ки съ дх҃омъ.

Цр҃ь ᲂу҆́бѡ, мі́ра нача́льникъ и҆ сꙋ́щихъ въ вода́хъ дре́вле пронарече́сѧ: но ᲂу҆давлѧ́етсѧ твои́мъ ѡ҆чище́нїемъ, и҆ низлага́етсѧ, ꙗ҆́кѡ є҆зе́рскїй пе́рвѣе легеѡ́нъ, рꙋ́къ же твои́хъ, сп҃се, созда́нїе, порабоще́нное ѿ негѡ̀, держа́вною твое́ю рꙋко́ю свобожде́нїѧ сподо́билъ є҆сѝ.

Пѣ́снь з҃.

І҆рмо́съ: Неизрече́нное чꙋ́до: въ пещѝ и҆зба́вивый прпⷣбныѧ ѻ҆́троки и҆зъ пла́мене преклонѧ́етъ ве́рхъ, и҆ про́ситъ креще́нїѧ ѿ раба̀, ѡ҆чища́ѧ вопїю́щыѧ: и҆зба́вителю бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Сѣче́тсѧ стрꙋѧ̀ пе́рвѣе ми́лѡтїю і҆ѻрда́нскаѧ, проѡбразꙋ́ющи кр҃ще́нїе твоѐ, и҆́мже и҆ страсте́й растерза́етсѧ хїтѡ́нъ, и҆ нетлѣ́нїѧ ѻ҆де́жда самотвори́тсѧ вопїю́щымъ бг҃ꙋ: бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Бога́тна стрꙋѧ̀, въ себѣ̀ бо прїе́мши креща́ема содѣ́телѧ, показа́сѧ и҆сто́чникъ живо́тныѧ воды̀, на спасе́нїе на́съ пѣснопою́щихъ: и҆зба́вителю бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.

Ме́ртвость бж҃е́ственнꙋю знамени́тельнѣ ѡ҆бразꙋ́юще, погрꙋже́нїемъ въ водѣ̀ трикра́тнымъ въ кр҃ще́нїи хрⷭ҇тꙋ̀ совостае́мъ, тридне́вномꙋ воста́нїю приѡбща́ющесѧ, и҆ вопїю́ще хрⷭ҇тꙋ̀: бл҃гослове́нъ є҆сѝ во вѣ́ки.

Є҆ди́на бл҃года́ть ѻ҆ц҃а̀, сн҃а же и҆ дх҃а соверша́ющаѧ, да́ромъ жела́ющыѧ вѣ́рнѡ бж҃е́ственнагѡ кр҃ще́нїѧ, сыноположе́нїѧ воспрїе́мшыѧ вла́сть, є҆́же вопи́ти: бж҃е, благослове́нъ є҆сѝ.

Пѣ́снь и҃.

І҆рмо́съ: Оу҆жасни́сѧ боѧ́йсѧ нб҃о, и҆ да подви́жатсѧ ѡ҆снова̑нїѧ землѝ: сѐ бо водо́ю ѡ҆блачи́тсѧ ѡ҆пали́вый водо́ю пре́жде пра́веднагѡ же́ртвꙋ пресла́внѡ. Є҆го́же ѻ҆́троцы, бл҃гослови́те, сщ҃е́нницы, воспо́йте, лю́дїе, превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.

И҆збавле́нїе грѧде́тъ хрⷭ҇то́съ креще́нїемъ пода́ти всѣ̑мъ вѣ̑рнымъ: си́мъ бо а҆да́ма ѡ҆чища́етъ, па́дшаго возвыша́етъ, низло́жшаго мꙋчи́телѧ посрамлѧ́етъ, нб҃са̀ ѿверза́етъ, дх҃а бж҃е́ственнаго низво́дитъ, и҆ нетлѣ́нїѧ прича́стїе да́рꙋетъ.

Преста̀ ле́сть вра́жїѧ, гла́съ бо вопїю́щагѡ въ пꙋсты́ни, пꙋ́ть гдⷭ҇ень, зове́тъ, ᲂу҆гото́вайте, и҆ всѧ̑ стєзѝ є҆гѡ̀ пра̑вы твори́те, повелѣва́етъ: де́брь бо смирѧ́етсѧ, є҆стество̀ земны́хъ возвыша́етсѧ, гора̀ и҆ хо́лмъ же врагѡ́въ понижа́етсѧ.

Ѽ пресла́вныхъ дарѡ́въ! ѽ бжⷭ҇твенныѧ бл҃года́ти, и҆ несказа́нныѧ любвѐ! сѐ бо водо́ю ѡ҆чища́етъ мѧ̀, ѻ҆гне́мъ просвѣща́етъ мѧ̀, и҆ дх҃омъ бж҃е́ственнымъ соверша́етъ мѧ̀ содѣ́тель и҆ влⷣка, ны́нѣ во і҆ѻрда́нѣ въ моѐ ѡ҆бле́ксѧ є҆стество̀ безгрѣ́шный.

Пѣ́снь ѳ҃.

І҆рмо́съ: Не рыда́йте всꙋ́е, ѿча́ѧнїѧ тенета́ми ᲂу҆давлѧ́еми человѣ́цы, пови́ннїи ѕлы́хъ: но во ᲂу҆миле́нїи дꙋшѝ пристꙋ́пимъ ѡ҆чища́ющемꙋ всѧ̑, ꙗ҆́кѡ є҆ди́номꙋ, чи́стомꙋ, и҆ даю́щемꙋ проще́нїе креще́нїемъ.

Во стра́ннѣмъ твое́мъ ржⷭ҇твѣ̀, пе́рвѣе и҆зъ дв҃ы преесте́ственнѡ, ᲂу҆диви́лъ є҆сѝ, сло́ве бж҃їй: ны́нѣ же велича́емъ, ве́лїе та́инство соверша́ѧ пресла́внѡ прича́стїемъ честны́мъ, кꙋпѣ́ль многоча́днꙋ бж҃е́ственнымъ дх҃омъ.

Землѧ̀ ѡ҆свѧти́сѧ ржⷭ҇тво́мъ твои́мъ ст҃ы́мъ, сло́ве, повѣ́дающымъ нб҃сє́мъ ѕвѣздо́ю сла́вꙋ твою̀: ны́нѣ же водно́е є҆стество̀ бл҃гослови́сѧ, тебѣ̀ пло́тїю кре́щшꙋсѧ, и҆ ро́дъ земноро́дныхъ къ пе́рвомꙋ взы́де па́ки бл҃горо́дїю.

Да ра́дꙋетсѧ землѧ̀ всѧ̀, нб҃о да весели́тсѧ, мі́ръ да и҆гра́етъ, рѣ́ки да пле́щꙋтъ рꙋко́ю, и҆сто́чницы и҆ є҆зе́ра, бє́здны, морѧ̀ да сра́дꙋютсѧ: прихо́дитъ бо хрⷭ҇то́съ а҆да́ма ѡ҆чи́стити и҆ спастѝ бжⷭ҇твеннымъ креще́нїемъ.