Пе́снь 1.

Ирмо́с: Су́шу глубороди́тельную зе́млю со́лнце наше́ствова иногда́: я́ко стена́ бо, огусте́ обапо́лы вода́ лю́дем пешемореходя́щим и Богоуго́дно пою́щим: пои́м, Го́сподеви, сла́вно бо просла́вися.

Да ка́плют во́ду о́блацы, Со́лнце бо, на о́блаце ле́гце носи́мо, наста́ло е́сть, на нетле́нную руку́, Христо́с в це́ркви я́ко Младе́нец. Те́мже, ве́рнии, возопии́м: пои́м Го́сподеви, сла́вно бо просла́вися.

Крепи́теся, ру́це Симео́ни, ста́ростию осла́бленнии, лы́ста же претружде́нна ста́рча правобыстро́ движи́тася Христу́ на сре́тение, ли́к со безпло́тными соста́вльше, пои́м Го́сподеви, сла́вно бо просла́вися.

Ра́зумом просте́ртая Небеса́, весели́теся, и ра́дуйся, земле́, из Пребоже́ственных бо не́др Хитре́ц проше́д Христо́с, Ма́терию Де́вою Бо́гу Отцу́ прино́сится Младе́нец, И́же пре́жде все́х, сла́вно бо просла́вися.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Утвержде́ние на Тя́ наде́ющихся, утверди́, Го́споди, Це́рковь, Ю́же стяжа́л еси́ честно́ю Твое́ю Кро́вию.

Перворожде́н из Отца́ пре́жде ве́к, Перворожде́н Младе́нец из Де́вы нетле́нныя, Ада́му ру́ку простира́я, яви́ся.

Младоу́мна бы́вша пре́лестию первозда́ннаго па́ки исправля́яй Бо́г Сло́во, младе́нствовав, яви́ся.

Земли́ исча́дие, па́ки поте́кшее в ню́, Божества́ сообра́зное естество́ Зижди́тель я́ко непрело́жне, младе́нствовав, яви́.

Седа́лен, гла́с 4.

На горе́ Сина́йстей дре́вле ви́де Моисе́й за́дняя Бо́жия, и то́нкий Боже́ственный гла́с сподо́бися во мра́це же и ви́хре слы́шати. Ны́не же Симео́н воплоще́ннаго Бо́га непрело́жне на́с ра́ди на ру́ки прия́т и ра́достно тща́шеся ити́ от су́щих зде́ к животу́ ве́чному. Те́мже вопия́ше: ны́не отпуща́еши раба́ Твоего́, Влады́ко.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Покры́ла е́сть Небеса́ доброде́тель Твоя́, Христе́: из киво́та бо проше́д святы́ни, Твоея́ нетле́нныя Ма́тере, в хра́ме сла́вы Твоея́ яви́лся еси́, я́ко Младе́нец руконоси́мь, и испо́лнишася вся́ Твоего́ хвале́ния.

Ра́дуяся, Симео́не, неизрече́нных таи́нниче, Богоро́дица вопия́ше, о Не́мже от Свята́го дре́вле извести́ся тебе́ Ду́ха, младе́нствовавшаго Сло́ва Христа́ на ру́ки приими́, зовы́й Ему́: испо́лнишася вся́ Твоего́ хвале́ния.

На Него́же упова́л еси́, Симео́не, во́зраст де́тищный, ра́дуяся, подыми́ Христа́, Изра́иля Боже́ственнаго утеше́ние, зако́на Творца́ и Влады́ку, исполня́ющаго зако́на чи́н, зовы́й Ему́: испо́лнишася вся́ Твоего́ хвале́ния.

Ви́дя Симео́н Сло́во Безнача́льное, с пло́тию, я́ко на престо́ле Херуви́мстем, Де́вою носи́мо, вино́внаго е́же бы́ти вся́ческих, я́ко Младе́нцу дивя́ся, вопия́ше Ему́: испо́лнишася вся́ Твоего́ хвале́ния.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Я́ко ви́де Иса́ия обра́зно на престо́ле превознесе́на Бо́га, от А́нгел сла́вы дориноси́ма, о, окая́нный,– вопия́ше,– а́з: прови́дех бо воплоща́ема Бо́га, Све́та Невече́рня и ми́ром влады́чествующа.

Разуме́в Боже́ственный ста́рец проявле́нную дре́вле проро́ку сла́ву, рука́ми Сло́во зря́ Ма́терними держи́мо, о, ра́дуйся,– вопия́ше,– Чи́стая! я́ко престо́л, бо держи́ши Бо́га, Све́та Невече́рняго и ми́ром влады́чествующа.

Покло́нься ста́рец, и стопа́м Боже́ственне прикосну́вся неискусобра́чныя и Богома́тере, О́гнь,– рече́,– но́сиши, Чи́стая: Младе́нца бою́ся объя́ти Бо́га, Све́та Невече́рняго и ми́ром влады́чествующа.

Очища́ется Иса́ия, от Серафи́ма у́гль прие́м, ста́рец вопия́ше Богома́тери, Ты́, я́коже клеща́ми, рука́ми просвеща́еши мя́, пода́вши, Его́же но́сиши, Све́та Невече́рняго и ми́ром влады́чествующа.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Возопи́ к Тебе́, ви́дев ста́рец очи́ма спасе́ние, е́же лю́дем прии́де от Бо́га: Христе́, Ты́ Бо́г мо́й,

Сио́ну Ты́ ка́мень возложи́лся еси́, непокори́вым претыка́ние и собла́зна ка́мень, неруши́мое ве́рных спасе́ние.

Изве́стне нося́ начерта́ние И́же пре́жде ве́к Тя́ израсти́вшаго, земны́х за милосе́рдие ны́не не́мощию обложи́ся.

Сы́ну Вы́шняго, Сы́ну Де́вы, Бо́гу, Отроча́ти бы́вшему, покло́ншася Тебе́ ны́не отпусти́ с ми́ром.

Конда́к, гла́с 1:

Утро́бу Деви́чу освяти́вый Рождество́м Твои́м и ру́це Симео́не благослови́вый, я́коже подоба́ше, предвари́в, и ны́не спа́сл еси́ на́с, Христе́ Бо́же, но умири́ во бране́х жи́тельство и укрепи́ лю́ди, и́хже возлюби́л еси́, Еди́не Человеколю́бче.

И́кос:

К Богоро́дице притеце́м, хотя́щии Сы́на Ея́ ви́дети, к Симео́ну носи́ма, Его́же с Небесе́ Безпло́тнии ви́дяще, дивля́хуся, глаго́люще: чу́дная зри́м ны́не и пресла́вная, непостижи́мая, несказа́нная! И́же бо Ада́ма созда́вый но́сится я́ко Младе́нец, Невмести́мый вмеща́ется на рука́х ста́рчих, И́же в не́дрех неопи́санных Сы́й Отца́ Своего́ во́лею опису́ется пло́тию, а не Божество́м, Еди́н Человеколю́бец.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Тебе́ во огни́ ороси́вшаго о́троки Богосло́вившия, и в Де́ву нетле́нну все́льшагося Бо́га Сло́ва пои́м, благоче́стно пою́ще: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Ада́му извести́ти хотя́й иду́, во а́де живу́щу, и Е́ве принести́ благове́стие, Симео́н вопия́ше, со проро́ки лику́я: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Ро́да зе́мна избавля́яй Бо́г да́же до а́да прии́дет, пле́нным же пода́ст все́м оставле́ние и прозре́ние слепы́м, я́ко и немы́м вопи́ти: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

И Твое́ се́рдце нетле́нная ору́жие про́йдет, Симео́н Богоро́дице провозгласи́, на Кресте́ зря́щи Твоего́ Сы́на, Ему́же вопие́м: благослове́н Бо́г оте́ц на́ших.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Нестерпи́мому огню́ соедини́вшеся, Богоче́стия предстоя́ще, ю́ноши, пла́менем же неврежде́ни, Боже́ственную пе́снь поя́ху: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Лю́дие Изра́илевы, Твою́ сла́ву Емману́ила зря́ще Отроча́ из Де́вы, пред лице́м Боже́ственнаго ковче́га ны́не лику́йте: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Се́, Симео́н вопия́ше, пререка́емое зна́мение Се́й бу́дет, Бо́г Сы́й и Отроча́, Сему́, ве́рнии, возопии́м: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Живо́т Сы́й, Се́й бу́дет паде́ние непокори́вым, младе́нствовав Бо́г Сло́во: я́ко воста́ние все́м ве́рою пою́щым: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода, и превозноси́те во вся́ ве́ки

Припе́вы на 9-й пе́сни.

Богоро́дице Де́во, упова́ние христиа́ном, покры́й, соблюди́ и спаси́ на Тя́ упова́ющих.

Богоро́дице Де́во, ми́ру блага́я помо́щнице, покры́й и соблюди́ от вся́кия ну́жды и печа́ли.

Богоно́се Симео́не, прииди́, подыми́ Христа́, Его́же роди́ Де́ва Чи́стая Мари́я.

Объе́млет рука́ми ста́рец Симео́н Соде́теля зако́на и Влады́ку вся́ческих.

Не ста́рец Мене́ держи́т, но А́з держу́ его́: то́й бо от Мене́ отпуще́ния про́сит.

Клеще́ та́инственная, ка́ко у́гль но́сиши? ка́ко пита́еши пита́ющаго вся́?

О дщи́ Фану́илева! Прииди́, ста́ни с на́ми и благодари́ Христа́ Спа́са, Сы́на Бо́жия.

А́нна целому́дренная провеща́ет стра́шная, испове́дающи Христа́, Творца́ не́бу и земли́.

Непостижи́мо е́сть соде́янное о Тебе́ А́нгелом и челове́ком, Ма́ти Де́во Чи́стая.

Чи́стая Голуби́ца, нескве́рная А́гница, А́гнца и Па́стыря прино́сит в це́рковь.

О Христе́, все́х Царю́! Побе́ды на враги́ ве́рным лю́дем Твои́м да́руй.

О Христе́, все́х Царю́! Пода́ждь ми́ сле́зы те́плы, да пла́чу мою́ ду́шу, ю́же зле́ погуби́х.

Вместо, Сла́вы: Трисия́тельное и Триипоста́сное Божество́ благоче́стно да похва́лим.

Вместо, И ны́не: О Деви́це Мари́е! Просвети́ мою́ ду́шу, помраче́нную лю́те жите́йскими сластьми́.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: В зако́не се́ни и писа́ний о́браз ви́дим, ве́рнии, вся́к му́жеский по́л, ложесна́ разверза́я, свя́т Бо́гу. Те́м Перворожде́нное Сло́во, Отца́ Безнача́льна Сы́на, Первородя́щася Ма́терию неискусому́жно, велича́ем.

И́же дре́вним новорожде́нных го́рличищ супру́г дво́ица же бя́ше птенце́в, в ни́хже ме́сто Боже́ственный ста́рец и целому́дренная А́нна проро́чица от Де́вы рожде́нному и Сы́ну Единоро́дному О́тчу, в це́рковь приноси́му, слу́жат, велича́юще.

Возда́л еси́ мне́, вопия́ше Симео́н, спасе́ния Твоего́, Христе́, ра́дование, восприими́ Твоего́ служи́теля, се́нию претружде́ннаго, но́выя благода́ти Священнопропове́дника та́йнаго во хвале́нии велича́юща.

Священноле́пно испове́дашеся А́нна, прорица́ющи, целому́дренная, и преподо́бная, и ста́рица, Влады́це в це́ркви я́вственно, Богоро́дицу же, пропове́дающи все́м су́щим, велича́ше.

Свети́лен:

Ду́хом во святи́лищи предста́в, ста́рец на ру́ки восприя́т зако́на Влады́ку, вопия́: ны́не соу́з мя́ плотски́х разреши́, я́коже ре́кл еси́, с ми́ром: ви́дех бо очи́ма открове́ние язы́ков и Изра́илю спасе́ние.