Пе́снь 1.

Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу, и еги́петскаго зла́ избежа́в, изра́ильтянин вопия́ше: Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Водо́ю моли́тв Твои́х, Де́во, ороси́ на́с к плодоно́сию духо́вному и воспламени́ хла́дное на́ше се́рдце Боже́ственною любо́вию, да Тебе́, Млекопита́тельнице Пита́теля на́шего, пе́ние хвале́бное воспои́м досто́йно, Чи́стая.

Во́ды стра́стных помышле́ний обурева́ют на́с, Госпоже́ Всеблага́я, но ина́го приста́нища ко спасе́нию не и́мамы, то́кмо Тебе́, Всенепоро́чная, млекопита́вшая Спа́са ду́ш на́ших и от ико́ны Твоея́ святы́я все́м да́рующая утеше́ние.

Во́ду непостоя́нную жите́йских треволне́ний прейти́ безбе́дно помози́ на́м, Чи́стая, и от лю́тых неду́гов исцеле́ние на́м пода́ждь, Млекопита́тельнице Свята́я, и покажи́ прича́стники на́с бы́ти насле́дия Небе́снаго, Богоневе́стная.

Во́ды целе́бныя источа́ет на́м ико́на Твоя́ всечестна́я, Богоро́дице Де́во, и стра́сти многоразли́чныя исцеля́ет и по́мощь в беда́х ве́рным от Тебе́ подае́т, да сла́вим чудеса́ Твоя́ и пое́м Тя́, благи́х вино́вную, воплоти́вшую и дои́вшую Богомладе́нца Иису́са.

И́н.

Чи́стая – Отроча́ ражда́еши, Де́ва – мле́ком дои́ши! Ка́ко в сию́ двою́ де́вствуеши, ро́ждши? Бо́г е́сть соде́явый, не взыску́й от Ме́не, е́же ка́ко.

Недоуме́нием покрыва́ется рождество́ Твое́, стра́нно бо, Де́во, дои́ши Пита́теля, и мле́ком пита́еши Невеще́ственнаго, и на руку́ держи́ши Зижди́теля.

Нося́щи Емману́ила на руку́ Твое́ю, Чи́стая, я́коже Младе́нца, Богора́дованная, вопия́ла еси́: Ча́до Мое́ сладча́йшее, ка́ко пода́м Тебе́ сосе́ц, пита́ющему вся́ческая? Ка́ко повию́ Тебе́ пелена́ми, мгло́ю повива́ющаго мо́ре?

Безо́тча родила́ еси́, безма́терня пре́жде Тебе́, и я́ко Младе́нца дои́ла еси́ пита́ющаго вся́, Его́же моли́ спасти́ся ве́рно пою́щим Тя́ госпо́дьственно, Богоро́дицу Чи́стую.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, и Це́ркве Зижди́телю, Ты́ мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, Еди́не Человеколю́бче.

Небе́сных ра́дование и земны́х упова́ние еси́, Богоро́дице Де́во, све́тлая пала́то Царя́ царе́й, млекопита́вшая Его́ от сосцу́ Твое́ю. Того́ у́бо моли́ приле́жно с вели́ким Предте́чею Иоа́нном и чудотво́рцем Никола́ем спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша, Еди́на Всеблагослове́нная.

Небе́с превы́шшая, и зе́млю рождество́м Твои́м освяти́вшая, и млекопита́вшая Зижди́теля Твоего́, Богоневе́сто Мари́е, ико́ною сла́дкаго подо́бия Твоего́ на́с утеша́еши и неду́жным исцеле́ние подае́ши, Еди́на Пречи́стая.

Небе́сная Цари́це, Всеми́лостивая Влады́чице, нетле́нно роди́вшая и дои́вшая святы́х Святе́йшее Сло́во, кую́ досто́йную похвалу́ принесе́м Ти́, недосто́йнии, а́ще не Сама́ Ты́ нау́чиши на́с неосужде́нно сла́вити Тя́ и пе́ти Твоя́ чудеса́, Еди́на Всеблаже́нная.

Небе́сное а́нгельское славосло́вие слы́шиши, Госпоже́, в Сио́не Го́рнем, отону́дуже на́с, до́льних, ма́терним Твои́м о́ком назира́еши и вы́ну мо́лиши за на́с Сы́на Твоего́ и Бо́га, да ве́чнаго избе́гнем осужде́ния, Еди́на Пренепоро́чная.

И́н.

Я́ко Де́ву и Еди́ну в жена́х Тя́, без се́мене ро́ждшую Бо́га, пло́тию, вси́ ублажа́ем, ро́ди челове́честии, О́гнь бо всели́ся в Тя́ Божества́ и я́ко Младе́нца до́иши Зижди́теля и Го́спода.

Украси́вшися, Чи́стая, наи́тием Пресвята́го Ду́ха, Бо́га сосца́ми дои́ши и Сего́ держи́ши объя́тии, всю́ тва́рь дла́нию содержа́щаго.

Некра́домое бога́тство де́вства Твоего́, Ма́ти пло́тию яви́лася еси́ Вседержи́теля, Неве́сто Неискусому́жная, Де́во Богоро́дице, воспита́вши я́ко Младе́нца, пита́ющаго я́ко Зижди́теля ве́сь ми́р и освяща́юща.

Отыми́ поноше́ние челове́ческое и клеветы́ наве́тник от мене́, Богоро́дице, молю́ Тя́, да усе́рдно сла́влю Го́спода, Его́же пита́ла еси́.

Седа́лен, гла́с 8:

Вели́чия Твоя́ кто́ испове́сть, Богоро́дице? прославле́нием бо чудотво́рный ико́ны Твое́й Млекопита́тельницы возвесели́ла еси́ ду́ши правосла́вных, мно́гия неду́ги то́ю врачу́ющи и от вся́ких бе́д избавля́ющи, и́же по Бо́зе упова́ние на Тя́ возлага́ющих, о Влады́чице Всеми́лостивая, и на́с Твоего́ заступле́ния не лиши́, оби́тель же на́шу от вся́каго зла́ сохрани́, да, Тобо́ю хва́лящеся, не постыди́мся во ве́ки.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Услы́ши гла́сы на́ша хвале́бныя, Богоро́дице Преблага́я, и на́ше поклоне́ние приими́, пред свято́ю ико́ною Твое́ю дне́сь приноси́мое: ви́дим бо Тя́ на ико́не, Спа́са Христа́ млекопита́ющую, и ра́дуемся, гре́шнии, ро́ждшагося от Тебе́ Бо́га сла́вяще.

Услы́шала еси́, Пречи́стая Влады́чице, благове́щение Арха́нгелово: ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю, и зачала́ еси́ во утро́бе Твое́й предве́чнаго Бо́га, Его́же нетле́нно ро́ждши, млеко́м Твои́м я́ко Младе́нца пита́ла еси́ во спасе́ние на́ше.

Услы́ша первосвяти́тель Се́рбский Са́вва заве́т вели́каго во отце́х Са́ввы Освяще́ннаго о святе́й ико́не Твое́й Млекопита́тельнице, Богоро́дице Де́во, и прия́т ю́ со благогове́нием, я́ко зало́г Твоего́ благоволе́ния, Преблага́я.

Услы́шаша и́ноцы Святы́я Горы́ Афо́нския, я́ко свята́я ико́на Твоя́ Млекопита́тельница от Иерусали́ма к ни́м прино́сится, о Ма́ти Сло́ва и Де́во, и, ра́достию сла́вяще и пою́ще многопе́тое Твое́ и́мя, потеко́ша во сре́тение е́й.

И́н.

Утро́ба Твоя́ препе́тая и сосца́ блаже́нна, Де́во, те́х бо ра́ди жи́знь вси́ обрето́хом.

В рождестве́ Твое́м зача́тие безсе́менно, во успе́нии Твое́м ме́ртвость нетле́нная, чу́до в чудеси́ сугу́бо стече́ся, Богоро́дице: ка́ко бо, Неискусому́жная, Младопита́тельница чи́ста су́щи? Ка́ко же Ма́ти Бо́гу мертвоно́сна мироуха́ющи?

Млеко́м пита́ла еси́, Де́во, плотоно́сца Твоего́ Бо́га рожде́ннаго, я́ко да боле́знь Ада́мову, су́щую во а́де, обле́гчит, от дре́ва сне́дша зна́ния и за́поведь преслу́шавша.

Кто́ ви́де отроча́, его́же не все́я оте́ц, млеко́м пита́емое? Или́ где́ ви́дена бы́сть де́ва ма́ти? И́стинно па́че ума́ обоя́, Богороди́тельнице Чи́стая.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Просвети́ на́с повеле́нии Твои́ми, Го́споди, и мы́шцею Твое́ю высо́кою Тво́й ми́р пода́ждь на́м, Человеколю́бче.

Просвети́ на́с, греха́ми потемне́нных, Влады́чице, сия́нием Бо́жией благода́ти и сподо́би чи́сто зре́ти святу́ю Твою́ ико́ну и на не́й чу́до чуде́с благогове́йно созерца́ти, сие́ е́сть Творца́ вселе́нныя я́ко Младе́нца, от сосцу́ Твое́ю пита́емаго.

Просвеще́ние и спасе́ние на Тя́ наде́ющихся, Богоро́дице Де́во, облагодати́ на́ш по́мысл досто́йно сла́вити Тя́ и пе́ти Твоя́ чудеса́, я́же от ико́ны Твоея́, Млекопита́тельница имену́емыя, яви́ла еси́ и при́сно явля́еши во утеше́ние и спасе́ние на́ше.

Просвети́вый не́бо со́лнцем и земли́ основа́ние утверди́вый Сло́вом Свои́м, Зижди́тель вся́ческих во утро́бе Твое́й, Пречи́стая, не тесновмести́ся и от сосцу́ Твое́ю я́ко Младе́нец пита́шеся, на́м же святу́ю ико́ну Твою́ исто́чник чуде́с дарова́, Преблага́я.

Просвети́ся Боже́ственною благода́тию оби́тель вели́каго проро́ка и Богови́дца Илии́, ико́ну Твою́, Богома́ти Влады́чице, в насле́дие себе́ прие́мши, сию́ у́бо и мы́ достодо́лжным поклоне́нием почита́ем и Тя́, Предста́тельницу на́шу, в пе́снех немо́лчно ублажа́ем.

И́н.

Из не́др Оте́ческих низше́л еси́ и несказа́нным истоща́нием ю́же по на́м нищету́ восприя́л еси́ па́че естества́, Человеколю́бче, в верте́п всели́тися благоволи́л еси́, Го́споди, и я́ко Младе́нец сосцы́ пита́ешися, Зижди́тель и Госпо́дь.

Веко́в Зижди́тель пелена́ми повива́ется, я́ко Челове́к, и млеко́м пита́ется, И́же вся́ безме́рною кре́постию я́ко Бо́г содержа́в и манове́нием возводя́й.

Еди́на Чи́стая пребыла́ еси́ и по Рождестве́, Еди́на то́кмо яви́лася еси́ безму́жная, млеко́м пита́ющая Сло́во О́тчее И́стинное, Ду́хом Святы́м прии́мшее ра́бий зра́к по на́м, Де́во Богоро́дице, Его́же, Боже́ственное чту́ще зра́ка подо́бие, почита́ем.

Я́ко но́сиши на руку́, Мари́е, и от сосцу́ пита́еши пита́ющаго вся́кое дыха́ние, Его́же, Богоро́дице, чту́ще, пропове́дуем, моли́ся Ему́, Чи́стая, о все́х на́с.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́, я́ко зо́л душа́ моя́ испо́лнися и живо́т мо́й а́ду прибли́жися, и молю́ся, я́ко Ио́на: от тли́, Бо́же, возведи́ мя́.

Моли́твы множа́йшия зде́сь, пред ико́ною Влады́чицы, возно́сятся, егда́ сия́ в правосла́вную Росси́ю от Святы́я Горы́ и́ноками оби́тели Ильи́нския принесе́ся, ве́рным во утеше́ние и в ра́дость несконча́емую.

Моли́тву вся́к принося́й Тебе́ с ве́рою и любо́вию пред пречи́стым о́бразом Твои́м, Богоро́дице Преблага́я, не неуслы́шан от Тебе́ оты́дет, все́м бо вся́ блага́я да́руеши, я́ко Бо́га и Пита́тельнице Пита́теля вселе́нныя.

Моли́твенно Тя́ сла́вим, Пречи́стая Млекопита́тельнице, и, с любо́вию припа́дающе к многоцеле́бному Твоему́ о́бразу, се́рдцем и усты́ се́й целу́ем, ви́дяще в не́м зало́г благода́тный Твоего́ к на́м ма́терняго благоволе́ния.

Моли́тися всегда́ усе́рдно жела́ние пода́ждь на́м, Преблага́я Влады́чице, вся́ бо мо́жеши я́ко Ма́ти и Млекопита́тельница воплоти́вшагося Бо́га, Его́же ми́лостива на́м сотвори́ всеси́льным предста́тельством Твои́м и не попусти́ до конца́ поги́бнути рабо́м Твои́м.

И́н.

По́лный истощава́ется на́с ра́ди, и прие́млет Безнача́льный от Тебе́ нача́ло, Де́во Пренепоро́чная, и ви́дится Неви́димый, и Пита́яй вся́ческая млеко́м пита́ется, обнови́ти челове́ка промышля́я.

И́же, всея́ земли́ го́рстию содержа́й концы́, ка́ко ма́терними не́драми объе́млется, млеко́м же пита́ется от сосе́ц, насыща́я вся́ко живо́тно благоволе́ния, и бога́тый излия́ние обнищава́ет, воплоща́емь.

Его́же тьмы́ а́нгельския и серафи́мская мно́жества ужаса́ются и разу́мная тва́рь трепе́щет, Того́ я́ко Младе́нца, Де́во, пита́еши, Его́же обра́зно на руку́ Твое́ю ви́дяще, всегда́ поклоня́емся.

Ада́мов Соде́тель от крове́й Твои́х чи́стых зи́ждется и млеко́м пита́ется, пита́яй вся́кое дыха́ние, Де́во Богоро́дице, те́мже я́ко Бо́жию Тя́ сла́вим Ма́терь.

Конда́к, гла́с 5:

Ду́ш на́ших чу́вствия очи́стивше, у́зрим на ико́не та́инство пресла́вное, Творца́ Вселе́нныя и Го́спода вы́шних си́л, во объя́тиих держи́ма и от сосцу́ Твое́ю я́ко Младе́нца пита́ема, и, со стра́хом и ра́достию покланя́ющеся Тебе́ и ро́ждшемуся от Тебе́ Спа́су на́шему, воззове́м: ра́дуйся, Влады́чице, жи́зни на́шея Пита́тельнице.

И́кос:

Арха́нгельское целова́ние услы́шала еси́, Присноде́во, и в чистоте́ де́вственней Бо́га зачала́ и Христа́ безболе́зненно родила́ еси́, Его́же я́ко Младе́нца от сосцу́ Твое́ю млеко́м пита́ла еси́, А́нгелы и челове́ки вели́чием Твои́х доброде́телей удиви́ла еси́. Те́мже ублажа́ем Тя́, и́стинную Богоро́дицу, возвели́чившую на́ше естество́ и милосе́рдием неизрече́нным на ро́д христиа́нский призира́ющую. Те́мже умиле́нно зове́м Ти́: ра́дуйся, Влады́чице, Пита́тельнице жи́зни на́шея.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: От Иуде́и доше́дше, о́троцы в Вавило́не иногда́ ве́рою Тро́йческою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

От свята́го чудотво́рнаго о́браза Твоего́, Богоро́дице Де́во, Млекопита́тельнице Спа́са на́шего, струи́ исцеле́ний истека́ют и воня́ живо́тная благоуха́ет, е́юже ме́ртвость грехо́вная ду́ш на́ших потребля́ется и плодоно́сие духо́вное подае́тся зову́щим: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

От Иерусали́ма на Святу́ю Го́ру Афо́нскую ико́на Твоя́ благода́тная, имену́емая Млекопита́тельница, Богома́ти Влады́чице, принесе́ся во изъявле́ние благоволе́ния Твоего́ к избра́нному Тобо́ю жре́бию на земли́, его́же насе́льницы гла́сы немо́лчными воспева́ют Сы́ну Твоему́: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

От глубины́ зо́л мно́гих к Тебе́ припа́даем, о Ма́ти, Млекопита́тельнице Сло́ва и Де́во, и мо́лимся приле́жно, Твою́ благода́тную по́мощь на́м пода́ждь и не попусти́ поги́бнути на́м до конца́, но спаси́ на́с десни́цею Твое́ю и воздви́гни пе́ти все́х Творцу́: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

И́н.

Неизглаго́ланно, Чи́стая, Изба́вителя ро́ждши, несказа́нно дои́ла еси́, Де́ва пребы́вши, Его́же у́бо моли́ о пою́щих Тя́ и славосло́вящих во вся́ ве́ки.

Свята́я святы́х су́щи, Чи́стая, во хра́м святы́й возлюби́ла еси́ всели́тися и со А́нгелы, Де́во, бесе́дующи, пребыва́еши пресла́вне, с Небесе́ хле́б прие́млющи, Пита́тельнице жи́зни.

Ка́ко дои́ши млеко́м Сы́на, Чи́стая, без отца́ пита́ющаго вся́кое дыха́ние, Ма́ти Пречи́стая? Ка́ко на руку́ но́сиши вся́ Содержа́щего? Па́че ума́ чу́до Твое́, те́м пое́м вели́чия Твоя́.

О чу́до пресла́вно! Ка́ко ражда́еши иску́са му́жеска не позна́вши? Ка́ко же пита́еши, Де́во Ма́ти, Пода́теля вои́стинну млека́ и Пита́теля всея́ тва́ри.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Царя́ Небе́снаго, Его́же пою́т во́и А́нгельстии, хвали́те и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Царя́ Небесе́ и земли́ воплоти́ла еси́, Богоро́дице, от де́вственных крове́й Твои́х багряни́цу пло́ти Ему́ истка́вши и я́ко Младе́нца от сосцу́ Твое́ю Того́ млекопита́вши, и́стиннаго Бо́га и Челове́ка, хвали́маго и превозноси́маго во вся́ ве́ки.

Цари́це на́ша Преблага́я и Засту́пнице, Пресвята́я Ма́ти Го́спода Вы́шних си́л, с ни́ми моли́ Его́ приле́жно ми́р ми́рови дарова́ти, плодоно́сие земли́ и все́м на́м здра́вие и спасе́ние, да хва́лим и превозно́сим Его́ во вся́ ве́ки.

Ца́рство и Госпо́дство дарова́ Тебе́, Богоро́дице Мари́е, Сы́н Тво́й и Бо́г, ца́рствуеши бо с Ни́м ве́чно и покрыва́еши лю́ди, честно́ю Его́ кро́вию иску́пленный, и́же сла́вят многопе́тое и́мя Твое́ и с ве́рою поклоня́ются чудотво́рному Твоему́ о́бразу, Млекопита́тельнице, хва́ляще и превознося́ще просла́вльшаго Тя́ Го́спода во ве́ки.

Царя́ Небе́снаго безпло́тныя слу́ги ужаса́ет, Богоро́дице, та́йны Твоея́ глубина́, бе́сы же смуща́ет Твоя́ ико́на, имену́емая Млекопита́тельница, е́йже мы́ кла́няемся, чту́ще Тя́, Бо́жию Ма́терь.

И́н.

Еди́на нетле́нно рожда́еши, Еди́на дои́ши Младе́нца без бра́ка, Еди́на Созда́теля Твоего́ рожда́еши и Влады́ку, а́ще и Ма́ть, и Раба́, Тя́, Ма́ти Де́во, пое́м во ве́ки.

Бо́га ка́ко на руку́ но́сиши, рцы́, и ка́ко дои́ши вся́ческая руко́ю Содержа́щего, о Де́во Всеблаже́нная? А́з, – рече́, – чиста́ пребыва́ю и по рождестве́, Христа́ Бо́га ро́ждши, ада́мов до́лг и прама́терний отъе́мши.

Ложесны́ Сло́во прия́ла еси́, вся́ нося́щаго носи́ла еси́, ма́нием пита́ющаго Вселе́нную всю́, Чи́стая, Емуже пое́м: Го́спода по́йте, дела́, и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Со́лнце победи́ся Твое́ю све́тлостию, Мари́е, Ты́ бо свети́лы Не́бо украси́вшего рука́ма объя́ла еси́ и от Твое́ю сосцу́ пита́ла еси́.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Вои́стинну Богоро́дицу, Тя́ испове́дуем, спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая, с Безпло́тными ли́ки Тя́ велича́юще.

Вои́стинну никто́же, притека́яй к Тебе́ моли́твенно, то́щ от Тебе́ исхо́дит, Пречи́стая Богоро́дице Де́во, все́х бо Ты́ ми́луеши и ущедря́еши, я́ко любоблагоутро́бная Ма́ти, Млекопита́тельнице Спа́са на́шего, те́мже, вси́ ро́ди земни́и, благода́рно Тя́ велича́ем.

Вои́стинну зало́г благода́тный яви́ся свята́я Твоя́ и чудотво́рная ико́на, Богоро́дице, Млекопита́тельнице Преблага́я, на ню́же взира́юще, сия́ние Бо́жией благода́ти в ду́ши на́ша неви́димо прие́млем и по до́лгу пе́сньми хвале́бными Тя́ велича́ем.

Вои́стинну щи́т и покро́в оби́тели на́шей свята́я ико́на Твоя́ даде́ся, Преблага́я Де́во, Млекопита́тельнице, сию́ у́бо с любо́вию объе́млюще, се́рдцем и усты́ целу́ем и Тя́, Благоде́тельницу на́шу, непреста́нно велича́ем.

Вои́стинну все́х святы́х вы́шше еси́, Богоро́дице Де́во, ро́ждшая Святе́йшее Сло́во и млекопита́вшая я́ко Младе́нца воплоще́ннаго Бо́га, на́с ра́ди Челове́ка бы́вша, да изба́вит па́дший ро́д челове́ческий от поги́бели ве́чныя. Те́мже Тя́, я́ко Вино́вницу спасе́ния на́шего, немо́лчно велича́ем.

И́н.

Дави́д, пра́отец Тво́й, воспе́ Тя́ дре́вле, Де́во Богоневе́сто, Дще́рь глаго́ля Тя́ Царя́ Христа́, Его́же и роди́вши, ма́терски Младе́нца пита́ла еси́.

О Ча́до сладча́йшее! Ка́ко пита́ю Тя́, пита́ющаго? Ка́ко держу́ Тя́, держа́щаго вся́ ма́нием? Ка́ко же пелена́ми повию́, повива́ющаго всю́ зе́млю мгло́ю? - вопия́ше Всечи́стая Влады́чица, Ю́же непреста́нно велича́ем.

Но́сиши вся́ Нося́щаго и млеко́м пита́еши все́м пи́щу Даю́щаго, ве́лие и стра́шное, е́же па́че ума́, Твое́ та́инство, ковче́же честна́го свяще́нства, Де́во Богоро́дице, те́мже Тя́ вси́ ублажа́ем.

Возвы́си ро́г благочести́вых и низложи́ ва́рваров шата́ния, Богороди́тельнице, необори́мо спаса́ющи сие́ ста́до Твое́, в не́мже вели́кое Твое́ и́мя и многосла́вное ве́рно велича́ется.

Свети́лен, гла́с 4:

Пречи́стаго о́браза Твоего́ явле́ние, Ма́ти Бо́жия, пра́зднуем све́тло, и́бо в не́м познава́ем знаме́ние Твоего́ к на́м благоволе́ния, Преблага́я, покрыва́еши и спаса́еши на Тя́ упова́ющия, Богоро́дице Всепе́тая и Неискусобра́чная.