Пе́снь 1.

Ирмо́с: Я́ко по су́ху пешеше́ствовав Изра́иль по бе́здне стопа́ми, гони́теля фарао́на ви́дя потопля́ема, Бо́гу побе́дную пе́снь пои́м, вопия́ше.

Доброде́тельми благополу́чествовав и просве́щся светолу́чными сия́ньми даро́в Бо́жиих, злополуче́ния изба́ви мя́ страсте́й моли́твами твои́ми, му́дре, я́ко да воспою́ тя́.

Небосажде́нна розга́ во дво́рех Бо́жиих, прозя́бл еси́ гобзова́нныя плоды́ доброде́тельных дея́ний, вку́пе и чуде́с пои́стинне, блаже́нне Евтихи́е.

У́м влады́ку сотвори́в, страсте́й томи́тельство, преподо́бне, удержа́л еси́, те́мже, безстра́стия кри́лы возвы́сився, к са́мым Бо́жиим приве́лся еси́ селе́нием.

Богоро́дичен: Твоего́ прие́мше Соде́теля, я́ко Са́м восхоте́, из безсе́меннаго Твоего́ чре́ва, па́че ума́ воплоща́ема, Чи́стая, тва́рей вои́стинну яви́лася еси́ Влады́чица.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Не́сть свя́т, я́коже Ты́, Го́споди Бо́же мо́й, вознесы́й ро́г ве́рных Твои́х, Бла́же, и утверди́вый на́с на ка́мени испове́дания Твоего́.

Свята́го Ду́ха бы́л еси́ хра́м, богоно́се, тебе́ сама́го очи́стив от тиме́ния страсте́й прилежа́нием мно́гим, святи́телю сла́вне Евтихи́е.

Сы́н дне́ прича́стием све́тлости невеще́ственныя показа́лся еси́ и све́том врачева́ний нело́жных мглу́ страсте́й отго́ниши вре́да, всеприснопа́мятне.

Сосца́ сса́в изде́тска воздержа́ния, в ме́ру моли́твами непреста́нными во́зраста Христо́ва дости́гл еси́ вои́стинну, святи́телю сла́вне Евтихи́е.

Богоро́дичен: Боже́ственнаго рождества́ Твоего́, Чи́стая, вся́кий естества́ чи́н превосхо́дит чу́до: Бо́га бо преесте́ственне зачала́ еси́ во чре́ве и, ро́ждши, пребыва́еши Присноде́ва.

Седа́лен, гла́с 3.

Боже́ственною си́лою оде́явся, обнажи́л еси́ кре́пость льсти́ваго, чудоде́йствуя, богоно́се, изря́дная. Отгна́н же непра́ведно ста́да твоего́, па́ки возврати́лся еси́ в не́, прославля́емь, о́тче преподо́бне: Христа́ Бо́га моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Сла́ва, и ны́не, богоро́дичен: Боже́ственная ски́ния была́ еси́ Сло́ва, еди́на Пречи́стая Ма́ти Де́во, чистото́ю а́нгелы превозше́дшая, па́че все́х мене́, пе́рсть бы́вша, оскверне́на плотски́ми прегреше́ньми, очи́сти моли́тв Твои́х боже́ственными вода́ми, подаю́щи, Чи́стая, ве́лию ми́лость.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница Сло́ва, нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́, ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Христо́с моя́ си́ла, Бо́г и Госпо́дь, честна́я Це́рковь боголе́пно пое́т, взыва́ющи, от смы́сла чи́ста, о Го́споде пра́зднующи.

Заре́ю, всему́дре, боже́ственныя благода́ти осиява́емь, вся́кое ерети́ческое мне́ние омрачи́л еси́ и уясни́л еси́ люде́й правосла́вных собо́ры.

Не стужи́л еси́, за ве́ру гоне́ния терпя́, и́бо Того́ име́л еси́, спобора́юща тебе́, гони́маго Христа́, святи́телю всече́стне.

Возвы́сив, поста́ви на ка́мени Христо́с Своея́ и́стины твоея́ души́, блаже́нне, стопы́ и запя́т враго́в вознесе́нная мудрова́ния.

Богоро́дичен: Я́ко вои́стинну невеща́нна и непости́жна Твоего́ боголе́пнаго, Богоро́дице, су́ть рождества́ су́щим на земли́ и на небеси́, Присноде́во, та́инства.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же, у́тренюющих Ти́ ду́ши любо́вию озари́, молю́ся, Тя́ ве́дети, Сло́ве Бо́жий, и́стиннаго Бо́га, от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

До́блественне терпя́ разлуче́ние вруче́ннаго ти́ ста́да, о́тче, непра́ведно изгна́н бы́л еси́; а́бие же к сему́ па́ки тече́ши ра́достно, вельми́ от все́х восхваля́емый.

Не в гада́ниих зри́ши сла́ву, ю́же возжела́л еси́ Бо́жию от младе́нства, блаже́нне Евтихи́е, лице́м же па́че ны́не к лицу́ разре́шшимся зерца́лом плотски́м, о́тче на́ш.

Во́д боже́ственных твоя́ душа́, о́тче, испо́лньшися, ре́ки Це́ркви вои́стинну источи́ уче́ний, му́дре Евтихи́е, и сея́ напая́еши, блаже́нне, бразды́.

Богоро́дичен: И́же Богоро́дицу Тя́ от души́, Влады́чице ми́ра Блага́я, испове́дающия спаса́й: Тя́ бо предста́тельство непобори́мое стяжа́хом, су́щую Богороди́тельницу.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Жите́йское мо́ре, воздвиза́емое зря́ напа́стей бу́рею, к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти́: возведи́ от тли́ живо́т мо́й, Многоми́лостиве.

В тебе́ всели́ся Тро́ица я́ко в чи́стом от страсте́й слия́ния и дарова́ний испо́лни вои́стинну, богому́дре Евтихи́е, и́миже вся́к неду́г отго́ниши при́сно.

Возвы́сился еси́, стяжа́в в се́рдцы твое́м нело́жне высокотво́рное смире́ние, и де́монския вся́ ко́зни до конца́ смири́л еси́, святи́телю Госпо́день пресла́вне.

Жите́йское мо́ре безво́лненне преше́д, к приста́нищем дости́гл еси́ Ца́рствия, о́тче, небе́снаго, Бо́гу бре́мя души́ спа́сл еси́, досточу́дне.

Богоро́дичен: Пречи́стая Влады́чице, ро́ждшая челове́ком Ко́рмчию и Го́спода, страсте́й мои́х нестоя́нное и лю́тое утоли́ смуще́ние и тишину́ пода́ждь се́рдцу моему́.

Конда́к, гла́с 8:

Боже́ственнаго ве́рно Евтихи́я вси́ пою́ще, лю́дие, любо́вию да ублажи́м, я́ко па́стыря вели́ка и служи́теля, и учи́теля прему́дра, и прогони́теля ересе́й, мо́лит бо Го́спода о все́х на́с.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Росода́тельну у́бо пе́щь соде́ла а́нгел преподо́бным отроко́м, халде́и же опаля́ющее веле́ние Бо́жие, мучи́теля увеща́ вопи́ти: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Снегови́дну, о́тче, ду́шу стяжа́в, доброде́телей бе́лостию уподо́бился еси́ а́нгелом. Те́мже с ни́ми лику́еши, ра́дуяся, вопие́ши: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Же́ртву я́ко непоро́чну, прине́сл еси́ тя́ сама́го от младе́нства, преподо́бне, Влады́це твоему́ сласте́й умерщвле́нием я́ко вои́стинну. Те́мже, ра́дуяся, вопие́ши: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

То́ки твои́х сле́з, о́тче, угаси́ша о́гненное пале́ние плотски́х сласте́й и бы́ша исцеле́ний роса́ ве́рно зову́щим всегда́ Христу́: благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Богоро́дичен: Тя́, Всенепоро́чная и Ма́ти Присноде́во, позна́хом спасе́ние, челове́цы, и́бо в не́дрех Отца́ неразлу́чный Сы́н из Тебе́ воплоти́ся. Те́мже Благослове́на еси́ в ро́ды родо́в.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Из пла́мене преподо́бным ро́су источи́л еси́ и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́: вся́ бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти. Тя́ превозно́сим во вся́ ве́ки.

Дрема́ние уны́ния оттря́с доброде́телей попече́нием, о́тче, бде́л еси́, до́ндеже Бо́га Иа́ковля яви́лся еси́ селе́ние, Его́же превозно́сим во вся́ ве́ки.

Щито́м благоче́стия защища́яся, и, я́ко обоюдоо́стр ме́чь, восприи́м повеле́ние честно́е, тве́рдо вся́ ссе́кл еси́ ерети́ческия полки́, богому́дре.

Безкро́вныя же́ртвы Бо́гу прине́сл еси́, смире́нием се́рдца, о́тче Евтихи́е, же́ртвуя тебе́ ра́ди Пожре́нному, я́ко овча́ти, Его́же превозно́сим во вся́ ве́ки.

Тро́ичен: Еди́но естество́ Тро́ицы, неисче́тную си́лу, превозше́дшую времена́ вся́ и естества́ по́мысл, при́сно правосла́вно пропове́даем и превозно́сим во вся́ ве́ки.

Богоро́дичен: В рождестве́ избежа́ла еси́ боле́зни, Чи́стая, и, ро́ждши, Де́ва па́ки пребыла́ еси́: вся́ бо твори́т Иису́с Бо́г и Челове́к, Его́же превозно́сим во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Бо́га челове́ком невозмо́жно ви́дети, на Него́же не сме́ют чи́ни а́нгельстии взира́ти; Тобо́ю бо, Всечи́стая, яви́ся челове́ком Сло́во воплоще́нно, Его́же велича́юще, с небе́сными во́и, Тя́ ублажа́ем.

Ма́лыми велича́йшая стяжа́в и тле́нными нетле́нная до́бре искупи́в, Ца́рство недви́жимое прия́л еси́, немимоходя́щую сла́ву получи́л еси́, доброде́телей твои́х добро́тами украша́емь.

Чи́сто житие́ твое́ соверши́л еси́ и Чи́стыя Де́вы служи́тель яви́лся еси́, Евтихи́е, иера́рх Бо́жий и́стиннейший, сто́лп правосла́вия, тве́рдь ве́ры, стена́ люде́й избра́нных, богоблаже́нне.

Плотско́е мудрова́ние повину́л еси́ по́мыслу и, я́коже безпло́тен, во пло́ти на земли́ пожи́л еси́, Евтихи́е, те́мже со безпло́тными боже́ственными си́лами Влады́це все́х и Бо́гу, ра́дуяся, предстои́ши.

Я́ко а́нгелом ны́не купножи́тель, патриа́рхом, му́чеником и преподо́бным равносе́льник, с ни́ми моли́ся Го́сподеви реше́ние грехо́в все́м дарова́ти, свяще́нную твою́ на земли́ па́мять творя́щим, му́дре.

Богоро́дичен: Сы́на, безле́тно от Отца́ возсия́вшаго, Ты́, во чре́ве несказа́нно заче́нши, родила́ еси́, Богома́ти Чи́стая, Де́во нескве́рная. Моли́, Пресвята́я, о рабе́х Твои́х Того́, я́ко Человеколю́бца Бо́га, спасти́ ро́д на́ш.