Пе́снь 1.

Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу, и еги́петскаго зла́ избежа́в, изра́ильтянин вопия́ше: Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Тя́, сия́нием му́ченическим многоце́нна ка́меня бы́вша Боже́ственныя Це́ркве, ны́не призыва́ю помо́щника твои́х похва́л бы́ти ми́.

Земну́ю сла́ву оста́вль, небе́сную сла́ву насле́довал еси́, всегда́ сы́й со Влады́кою все́х, венцено́сче му́чениче сла́вне.

Во́зраста ю́ностное и ума́ до́блественное, по Христе́ показа́л еси́, му́чениче страстоте́рпче, на ле́сть му́жествовав.

Богоро́дичен: Все́м су́щим Соде́тель, спасе́ния ра́ди челове́ча во Твою́ утро́бу всели́вся, воплоща́ется, Богома́ти, е́же по на́м назида́яся.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Ты́ еси́ утвержде́ние притека́ющих к Тебе́, Го́споди, Ты́ еси́ Све́т омраче́нных, и пое́т Тя́ ду́х мо́й.

Ю́ноша сы́й, ста́рческий, му́дре, ра́зум, му́чениче Христо́в, яви́лся еси́, име́я, и му́дростию укра́шен.

Тече́ние спе́шно му́ченически поте́к, дости́гл еси́ му́ченик до́блести и честно́е венча́ние.

Богоро́дичен: Напра́ви моли́твами Твои́ми к небе́сному восхо́ду благоче́стно, Обра́дованная, Богоро́дицу Тя́ му́дрствующия.

Седа́лен, гла́с 3.

Ка́мень че́стен Це́ркве, храни́мь в сокро́вищах небе́сных, бы́л еси́, Иаки́нфе, покланя́ющияся ка́мению обличи́л еси́ и муче́ния ча́шу испи́л еси́, му́чениче сла́вне, Христа́ Бо́га моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Богоро́дичен: Боже́ственнаго естества́ не отлу́чся, пло́ть бы́в во чре́ве Твое́м, но Бо́г вочелове́чся и пребы́сть, И́же по рождестве́ Ма́терь Тя́ Де́ву, я́ко пре́жде рождества́, сохрани́в Всенепоро́чну, еди́н Госпо́дь, Того́ приле́жно моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница Сло́ва, Нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́, ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Страда́лец зако́нен, боле́зньми благоче́стия обложи́вся, яви́лся еси́, пребога́те, мучи́телей суровства́ не ужа́слся еси́.

Ка́меня, глаго́лемаго иаки́нфа, вене́ц с небесе́, богому́дре, прие́м, ликова́ти сподо́бился еси́ с небе́сными, я́ко небе́сен.

До́блим смы́слом благоче́стия сло́во пропове́дал еси́ и мучи́теля обличи́л еси́ непобеди́мым нра́вом, всеблаже́нне.

Богоро́дичен: Я́же Бо́га Вседержи́теля еди́на прие́мши, Богоблаже́нная, от вся́каго обстоя́ния и бе́д изба́ви пою́щия Тя́.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: У́тренююще, вопие́м Ти́: Го́споди, спаси́ ны, Ты́ бо еси́ Бо́г на́ш, ра́зве Тебе́, ино́го не ве́мы.

Неи́стовствующаго мучи́теля обличи́л еси́, страстоте́рпче, си́лою непобеди́мою от Бо́га оде́явся.

Безсме́ртно стяжа́л еси́ благоче́стие, венцено́сче, сме́рть во́льную за Христа́ прие́м.

Богоро́дичен: Да изба́вимся моли́твами Твои́ми, Пречи́стая, сете́й врага́, чту́щии па́че сло́ва Твое́ Рождество́.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Очи́сти мя́, Спа́се, мно́га бо беззако́ния моя́, и из глубины́ зо́л возведи́, молю́ся, к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя́, Бо́же спасе́ния моего́.

Муче́ньми нечести́вых му́ченик стражда́, ра́довашеся, и стра́стию безстра́стнаго у́м укрепля́я, егда́ безу́мными к Страстополо́жнику неосла́бно ведя́шеся.

Иаки́нф я́ко све́тлый, се́нь боже́ственную просвети́л еси́, я́ко червле́ною избра́нною страда́ния кро́вию, возложе́ние бы́л еси́ перворо́дных Це́ркве, пресла́вне.

Богоро́дичен: Да изба́вимся от лю́тых прегреше́ний моли́твами Твои́ми, Богороди́тельнице Чи́стая, и да получи́м, Пречи́стая, боже́ственнаго сия́ния, из Тебе́ неизрече́нно воплоще́ннаго Сы́на Бо́жия.

Конда́к, гла́с 6:

Дре́во жи́зни посреде́ души́ своея́, ве́ру Твою́, Христе́, стяжа́вый Тво́й му́ченик, Еде́мскаго рая́ честне́йший бы́сть, дре́во пре́лести зми́евы погуби́в дерзнове́нно ду́хом, венча́ся сла́вою Твое́ю, Многоми́лостиве.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: От Иуде́и доше́дше, о́троцы, в Вавило́не иногда́, ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Самоде́ржца нося́ страсте́й я́ве, благочести́вый по́мысл пи́щу беззако́нных оплева́л еси́, преблаже́нне, боже́ственным сло́вом пита́емь: оте́ц на́ших, — вопия́, — Бо́же, благослове́н еси́.

Свяще́нно заколе́ние са́м Го́сподеви ближа́йший прине́слся еси́, му́дре, душе́вною чистото́ю и ума́ све́тлостию: оте́ц на́ших, — вопия́, — Бо́же, благослове́н еси́.

Богоро́дичен: Па́дающу ро́ду челове́ческому, Де́во, сме́ртнаго ра́ди нетле́ния, Исто́чник безсме́ртия и Жи́знь нетле́нную заче́нши, упоко́ила еси́ отце́в Бо́га, Чи́стая, Благослове́нная.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Седмери́цею пе́щь халде́йский мучи́тель богочести́вым неи́стовно разжже́, си́лою же лу́чшею спасе́ны сия́ ви́дев, Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

От лю́тыя тесноты́ и темни́цы к простра́нней широте́ рая́ и кра́сней дости́гл еси́, святы́х ви́дя, светови́дныя све́тлости и, а́нгельския смотря́я ли́ки, Бо́гу предстоя́, приле́жно вопие́ши: о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Ты́ Бо́га возлюби́л еси́ от души́ да́же до кро́ве, ко греху́, страда́льче блаже́нне, сопротивля́яся и враги́ я́ве убива́я, и, побе́дными украша́емь венцы́, усе́рдно взыва́еши: свяще́нницы, благослови́те, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Я́ко благоле́пно возложе́ние, я́ко ка́мень прозра́чен, я́ко свяще́нна багряни́ца, украси́л еси́ хра́м небе́сный. Святы́х свята́я му́ченическими сия́нии украси́в, непреста́нно взыва́еши: свяще́нницы, благослови́те, лю́дие, превозноси́те во вся́ ве́ки.

Богоро́дичен: Сло́во Бо́жие Безнача́льное па́че сло́ва родила́ еси́ на благодея́ние слове́снаго естества́, И́мже избавля́емся тлетво́рнаго умерщвле́ния и животворя́щий прия́хом Ду́х, те́мже Тя́, Богоро́дицу и́стинную и су́щую, сла́вим, Де́во, во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Тя́, Неискусобра́чную Ма́терь Бо́га Вы́шняго, Тя́, па́че ума́ ро́ждшую сло́вом вои́стинну Бо́га, вы́шшую пречи́стых си́л, немо́лчными славословле́нии велича́ем.

Ми́лостива сотвори́ твои́ми моли́твами Влады́ку, все́м, ве́рно пою́щим твое́ непобеди́мое страда́ние, и́мже и́дольскую ле́сть упраздни́л еси́, сло́во же благоче́стия уясни́л еси́.

Виде́нием прекра́сен а́нгельским во́инством, я́ко небе́сным ша́ром, Иаки́нфе, обагре́н кро́вию, и́же по Христе́ испове́дания и ве́ры, и венце́м муче́ния укра́шен.

Ве́сь бы́л еси́ Бо́жие всесвяще́нно прия́телище, те́ло и ду́шу освяти́л еси́ неосла́бным сопротивле́нием, к мучи́тельстей бра́ни и беззако́нней бы́вши, те́мже тя́ вси́ ублажа́ем.

Богоро́дичен: Умертви́ во мне́, Влады́чице, еще́ живу́щий гре́х, оживи́ душе́вное умерщвле́ние де́йством и́стинныя Жи́зни, ро́ждшияся из утро́бы Твоея́ за неизрече́нное милосе́рдие, благоче́стно Тя́ велича́ющих.