Пе́снь 1.

Ирмо́с: Колесницегони́теля фарао́ня погрузи́ чудотворя́й иногда́ Моисе́йский же́зл, крестообра́зно порази́в и раздели́в мо́ре, Изра́иля же беглеца́, пешехо́дца спасе́, пе́снь Бо́гови воспева́юща.

Предочи́стив твою́ ду́шу, Андрони́че, до́блими доброде́тельми и Боже́ственныя любве́ разже́гся у́гльми, плотски́х уклони́лся еси́ распале́ний, ро́су бо Боже́ственную свы́ше име́л еси́, тя́ ороша́ющую всегда́.

Влады́чним повеле́нием повину́яся, я́ко патриа́рх иногда́ Авраа́м, о́тче, твою́ зе́млю оста́вил еси́ и сро́дники небре́г; жены́ же и бога́тства дале́че бы́в, и в пусты́ню, блаже́нне, всели́лся еси́, уединя́емь.

Госпо́дню за́поведь испо́лнил еси́, вся́ прода́в твоя́ и ни́щим разда́в, и́миже ку́плю би́сера обре́л еси́ честна́го, и се́й прие́м, обогати́лся еси́ оби́льно бога́тным ми́ров источе́нием.

Богоро́дичен: Созида́ется во́лею во утро́бе Твое́й Ада́мов Соде́тель и дла́нию нося́й, Богоро́дице, вся́ческая Твои́ми рука́ми но́сится, — о, стра́шнаго та́инства! — и Младе́нец явля́ется, все́х святы́х Госпо́дь.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Утвержде́й в нача́ле небеса́ ра́зумом и зе́млю на вода́х основа́вый, на ка́мени мя́, Христе́, за́поведей Твои́х утверди́, я́ко не́сть свя́т, па́че Тебе́, Еди́не Человеколю́бче.

Изгна́н от Еде́ма сове́том Е́виным Ада́м, ты́ же, ве́ровав сове́ту сопру́жницы твоея́, му́дре, рая́ бы́л еси́ вну́трь и с не́ю ра́дуешися всегда́, блаже́нне Андрони́че.

И́же та́йно и му́дре устроя́я вся́ до́бре Сло́во и земны́я ко спасе́нию направля́я, от земли́ на небеса́ люби́мыя преставля́ет де́ти ва́ша два́, стезю́ пра́ву явля́я ва́м.

О маловре́менней и тле́ющей небре́гше любви́, на земли́ су́щим оста́вльше сию́, связа́стеся любо́вию духо́вною, блаже́ннии, те́мже ны́не водворя́етеся, иде́же пра́ведных селе́ния.

Богоро́дичен: Безсосужде́нно херуви́м и серафи́м пребо́льши, Я́же Бо́га несказа́нно Ро́ждшая, и земны́м кля́тву на благослове́ние преложи́вшая, пе́сньми всегда́ да почита́ется: Та́ бо на́ше упова́ние.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

По́ты трудо́в твои́х, от пло́ти твоея́ ка́плющии, свяще́ннейше Андрони́че, в воню́ ми́ра преложи́шася.

Я́коже фи́никс высокора́сленный, ты́ в пусты́нях, о́тче, процве́л еси́ и Бо́гу плодоноси́л еси́ сладча́йшия боле́зни трудо́в твои́х.

Сле́зными одожде́нии пусты́нную зе́млю ороси́л еси́, плодоно́сну же яви́л еси́ ду́шу твою́ боле́зньми по́стническими.

Богоро́дичен: Не истощи́в Госпо́дь Оте́ческих не́др, в Твою́ всели́ся утро́бу, Отрокови́це, пречи́стую, и ми́р ве́сь обнови́.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: У́тренююще, вопие́м Ти́: Го́споди, спаси́ ны, Ты́ бо еси́ Бо́г на́ш, ра́зве Тебе́, ино́го не ве́мы.

Воспои́м Андрони́ка пе́сньми, вси́ ве́рнии, и того́ сопру́жницу Афана́сию просла́вим.

Отню́д, я́коже е́сть пи́сано, не да́л еси́ сна́ твои́ма очи́ма, ни дрема́ния твои́ма ве́ждома, Андрони́че.

Просла́ви ми́ры тя́ Госпо́дь, блаже́нне, твоя́ труды́ восприе́мый, я́ко же́ртву су́щне благоприя́тну.

Богоро́дичен: Еди́наго от Тро́ицы родила́ еси́, Отрокови́це, стра́шно и млеко́м пита́ла еси́ земны́х естество́ Пита́ющаго.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Ри́зу мне́ пода́ждь све́тлу, одея́йся све́том, я́ко ри́зою, Многоми́лостиве Христе́ Бо́же на́ш.

Есте́ственная сла́бость ника́коже предложе́ния притупи́, е́же стяжа́ла еси́ к боле́знем, о преподо́бная, страда́ния.

Премени́вши одея́ние я́ве, естество́ утаи́ла еси́, те́м несумне́нно пу́ть спасе́ния соверши́ла еси́.

Уве́девши супру́га твоего́ путьше́ствующа, ему́же и после́дствовала еси́, ника́коже что́ к нему́ бесе́довавши.

Богоро́дичен: Гла́с Гаврии́лов Тебе́, Отрокови́це, ны́не прино́сим, — ра́дуйся, Госпо́дь с Тобо́ю, Благослове́нная, — вопию́ще Ти́.

Седа́лен, гла́с 8.

И́го Госпо́дне ле́гкое вседу́шно на ра́мена восприе́м, Тому́ после́довал еси́, богоно́се Андрони́че, и мирски́х мяте́жей до́бре возненави́дел еси́, в пусты́ню, блаже́нне, усе́рдно все́лься, иде́же тече́ние по́стническое, о́тче, без поро́ка соверши́л еси́, Бо́гу совокупля́яся. Сего́ ра́ди вопие́м ти́: моли́ Христа́ Бо́га грехо́в оставле́ние дарова́ти чту́щим любо́вию святу́ю па́мять твою́.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: О́троцы евре́йстии в пещи́ попра́ша пла́мень дерзнове́нно и на ро́су о́гнь преложи́ша, вопию́ще: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Дре́вле хва́лящагося безме́рно злонача́льнаго одержа́ти всю́ тва́рь, я́ко пти́чицу ху́ду, низложи́л еси́, си́лою защити́вся Ду́ха и Креста́ всеору́жием.

Нося́ на ра́мех кре́ст тво́й, после́довал еси́ Го́споду вседу́шно и сла́вы Его́ получи́л еси́ Боже́ственныя, я́ко испо́лнитель, Андрони́че, Того́ за́поведей.

Явля́ет благода́ть ми́ров е́же ко Го́споду твое́ дерзнове́ние, вода́м бо лия́нию подо́бится, на спасе́ние всегда́ ве́рных пролива́ема.

Богоро́дичен: Да обожи́т мое́ естество́, Всесоверше́нный неизрече́нно младе́нствует, из Тебе́, Чи́стыя, происхо́дит, И́же сло́вом приведы́й вся́ческая, и содержа́, и укрепля́я.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Царя́ Небе́снаго, Его́же пою́т во́и а́нгельстии, хвали́те и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Сле́зными струя́ми напои́в твою́ душе́вную ни́ву, пожа́л еси́ е́же от чудодея́ний воздая́ние бога́тное.

Остру́пльшуюся ду́шу мою́ согреше́ньми моли́тв твои́х Боже́ственным врачева́нием сию́ исцели́, уго́дниче Госпо́день.

Тро́ичен: Пребезнача́льную, ве́рнии, воспои́м благоче́стно Тро́ицу Всесвяту́ю, из не су́щаго приве́дшую вся́ческая.

Богоро́дичен: Дании́л Тя́ прови́де, го́ру, Отрокови́це, несеко́мую, от нея́же отсече́ся Ка́мень, сокруши́вый хра́мы и́дольския.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Вои́стинну Богоро́дицу, Тя́ испове́дуем, спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая, с безпло́тными ли́ки Тя́ велича́юще.

Источа́еши ми́ров благода́ть неистощи́мую и притека́ющим все́м подае́ши ве́рно неду́гов разреше́ние, о́тче Андрони́че.

Преложи́лся еси́ от привре́менных, ра́дуяся, к вы́шним и со отцы́ святы́ми всели́вся, на́с, па́мять твою́ творя́щих, о́тче, помина́й всегда́.

Приими́ мое́ пе́ние, о дво́ице преподо́бных, и отда́ние ми́ пода́ждь твои́м к Бо́гу моле́нием, прегреше́ний изба́вити мя́.

Богоро́дичен: Прописа́ Твою́ утро́бу дре́вле три́ о́троки не опали́вшая пе́щь, Отрокови́це Чи́стая, и́бо неопа́льно прия́ла еси́ О́гнь Божества́.