Пе́снь 1.

Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу, и еги́петскаго зла́ избежа́в, изра́ильтянин вопия́ше: Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м.

Боже́ственными сия́я блиста́нии, светоно́сный тво́й соверша́ющия пра́здник, страсте́й омраче́ния, всеблаже́нне, моли́твами твои́ми, Авра́мие, изба́ви.

Боже́ственное разжже́ твою́ ду́шу, блаже́нне, жела́ние, угаси́ плотска́я разжже́ния, о́тче, и невеще́ственно на земли́ тя жи́ти сотвори́.

Умертви́в у́ды, я́же на земли́, поще́нием и вся́кими злострада́нии, о́тче му́дре, жи́зни сподо́бился еси́ лу́чшия на небесе́х, богоно́се Авра́мие.

Богоро́дичен: От крове́й Твои́х свяще́нных Бо́га Отца́ Сло́во воплоти́ся преесте́ственно, Де́во Мари́е, Его́же моли́ плотска́я моя́ умертви́ти взыгра́ния.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, и Це́ркве Зижди́телю, Ты́ мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, еди́не Человеколю́бче.

Всеобра́зно возжеле́в жела́ний коне́чное, ми́ра и пло́ти, богоно́се, вне́ бы́л еси́, те́м восприя́л еси́ преми́рную сла́ву и ве́чнующее, о́тче, наслажде́ние.

Хра́м жи́в яви́лся еси́ вседе́тельнаго Ду́ха, о́тче, в хи́жине те́ло заключи́в, преподо́бне. Те́мже облиста́л еси́ доброде́телей луча́ми, свяще́нно обожа́емь, блаже́нне Авра́мие.

Де́ланием боле́зней, доброде́телей зре́л, преподо́бне, израсти́л еси́ кла́с стори́чествующь, и́мже пита́ются че́стно честно́е твое́ успе́ние торжеству́ющии.

Богоро́дичен: В Тебе́, Всесвята́я, всего́ Вино́вный за премно́гое милосе́рдие хотя́ всели́ся и освяти́ челове́ческое существо́, преступле́нием пе́рвее попо́лзшееся.

Седа́лен, гла́с 1.

И́же дре́внему Авраа́му подо́бяся, о́тче, удали́лся еси́ сро́дников по пло́ти, повину́яся, Авра́мие, глаго́лу Бо́га на́шего. Те́мже, пости́вся, и ду́шу светле́йшу показа́л еси́ со́лнечных лу́чь, богому́дре всеблаже́нне.

Богоро́дичен: Наста́ви ны́ на пу́ть покая́ния, укло́ншияся при́сно к безпу́тием зо́л и Преблага́го прогне́вавшия Го́спода, Неискусобра́чная, Благослове́нная Мари́е, прибе́жище отча́янных челове́ков, Бо́жие обита́лище.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница, А́гнца и Па́стыря, пове́шена на дре́ве, ме́ртва зря́щи, пла́чущи веща́ше, ма́терски восклица́ющи: ка́ко претерплю́ Твое́, е́же па́че сло́ва, Сы́не Мо́й, сни́тие и во́льныя стра́сти, Бо́же Преблаги́й?

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди, смотре́ния Твоего́ та́инство, разуме́х дела́ Твоя́ и просла́вих Твое́ Божество́.

Струя́ми, о́тче, сле́з твои́х душе́вныя скве́рны омы́в, боже́ственное бы́л еси́ Ду́ха и честно́е, всеблаже́нне, жили́ще.

Бде́ние всено́щно, моли́тву непреста́нну, безпристра́стие и любо́вь нелицеме́рну, и соверше́нну ве́ру удержа́л еси́.

Исцеля́ти стра́сти и отгони́ти, преподо́бне, ду́хи, благода́ть прия́л еси́, Авра́мие, я́ко Бо́жий уго́дник и́стиннейший.

Богоро́дичен: Уны́нием одержи́ма и грехо́м ны́не погруже́на, мольбо́ю Твое́ю изба́ви мя́, Богоро́дице, Ма́ти Присноде́во.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Вску́ю мя́ отри́нул еси́ от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый, и покры́ла мя́ е́сть чужда́я тма́ окая́ннаго? Но обрати́ мя, и к све́ту за́поведей Твои́х пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.

Я́ко плодови́тая розга́, гро́зды израсти́л еси́, о́тче Авра́мие, доброде́телей боже́ственных, умиле́ния вино́ точа́щия и страсте́й пия́нство от ду́ш отгоня́щия, и сердца́ ве́рных веселя́щия.

Напа́сти тебе́ разли́чны зми́й вселука́вый, о́тче, воздви́же, но того́ ору́жием креста́, богоно́се, умертви́л еси́, и побе́ды вене́ц от Бо́га пра́ведным судо́м прия́л еси́, богому́дре Авра́мие.

Святы́ни до́м, о́тче, Боже́ственнаго Ду́ха ве́рою бы́в, созда́л еси́ до́м свяще́нный, и несвяще́нный собо́р несвяще́нныя ле́сти преложи́в наказа́ньми, все́х Бо́гу освяти́л еси́.

Богоро́дичен: Ма́терь, Де́ву Отрокови́цу, Боже́ственным просвеща́еми Ду́хом, Пречи́стая, свяще́ннии проро́цы свяще́нными Тя́ гла́сы провозвести́ша, из Нея́же Бо́г Сло́во, па́че вины́ же и сло́ва, воплоти́ся за милосе́рдие безчи́сленное.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду, и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́, я́ко зо́л душа́ моя́ испо́лнися, и живо́т мо́й а́ду прибли́жися, и молю́ся, я́ко Ио́на: от тли́, Бо́же, возведи́ мя.

Свети́льника, тя́, су́щии во тме́ пре́лести, неле́стно наставля́юща, обре́тше к путе́м жи́зни, богоно́се, неве́дения тму́ отложи́ша и яви́шася светови́дни ве́рою боже́ственною, Авра́мие.

Бо́дренно, умоли́в Бо́га, посыла́еши просвеще́ние спасе́ния су́щим в нощи́ идолонеи́стовства одержи́мым, богому́дре Авра́мие, и показа́л еси́ вся́ сы́ны све́та и дне́, благода́тию.

Безмо́лвно твою́ жи́знь соверши́в, я́же в житии́ треволне́ния, всеблаже́нне, Бо́жиими наде́ждами преше́л еси́ и к ти́хим приста́нищем дости́гл еси́, Авра́мие, небе́снаго Ца́рства и Боже́ственныя све́тлости.

Богоро́дичен: Отягче́на мя́ дрема́нием уны́ния, возста́ви Твои́м хода́тайством, Ма́ти Бо́жия, и не да́ждь усну́ти в сме́рть греха́, Де́во, предста́тельницу бо и путевожда́ моея́ жи́зни напису́ю Тя́.

Конда́к, гла́с 3.

Во пло́ти, я́ко а́нгел, на земли́ яви́лся еси́, и поще́нием бы́л еси́, я́ко дре́во насажде́нное, водо́ю воздержа́ния до́бре возрасти́вся, и тече́ньми твои́х сле́з скве́рну омы́в, сего́ ра́ди яви́лся еси́ прия́телище Боже́ственное, Авра́мие, Ду́ха.

И́кос:

Тле́нная презре́в, нетле́нныя восприя́л еси́ красоты́: сла́сти плотски́я возненави́дел еси́, му́дре, измла́да возлюби́в чистоту́. Те́м, черто́га мирска́го отбежа́в, сопру́жницы же благосла́вныя и роди́телей уклони́вся, Еди́наго Бо́га я́сно, Рачи́теля, возжела́в и возлюби́в от всея́, о́тче, души́ и се́рдца и́стинно: сего́ ра́ди показа́лся еси́ де́вства и чистоты́ прия́телище Боже́ственное, Авра́мие, Ду́ха.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: О́троцы евре́йстии в пещи́ попра́ша пла́мень дерзнове́нно и на ро́су о́гнь преложи́ша, вопию́ще: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Да вы́шнее Ца́рство получи́ши и сла́ву неизрече́нную, сла́ву же попира́емую, му́дре, и тле́нную я́ко смы́слен и разу́мен преоби́дел еси́ му́дренно.

Егда́ во́лк лука́вый а́гницу твою́ расто́ргне льсти́вне, тогда́ сего́, му́дре, че́люсти сокруши́л еси́, сию́ же я́ко па́стырь изря́днейший к жи́зни приве́л еси́.

Зако́ном повину́яся Влады́чним, заблу́ждшее взыска́л еси́ и обре́л еси́, и на ра́мена твоя́ взе́м, всеблаже́нне, я́ко па́стырь вве́л еси́ во огра́ду покая́ния.

Богоро́дичен: Еди́на Еди́наго от Тро́ицы родила́ еси́ во дву́ существу́, ипоста́си же еди́ней Ви́димаго, Де́во. Ему́же песнопое́м: благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Победи́тели мучи́теля и пла́мене благода́тию Твое́ю бы́вше, за́поведем Твои́м зело́ прилежа́ще, о́троцы вопия́ху: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

В поги́бели ро́в чи́стую све́рже голуби́цу твою́ злоде́йственный зми́й, но сию́ изве́л еси́, о́тче, всему́дренно, благослови́те, поя́, дела́ Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

И в житии́ обходя́, о́тче Авра́мие, и по кончи́не вра́чь боля́щих яви́лся еси́, Ду́ха благода́тию Боже́ственною, благослови́те, поя́, дела́ Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Незло́бием, блаже́нне, пра́вдою же и целому́дрием, и ве́рою просия́в, а́нгелом, преподо́бне, счи́слился еси́, благослови́те, поя́, дела́ Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Богоро́дичен: Струи́ живы́я яви́лася еси́ всесвято́е селе́ние, от Нея́же пию́ще, умертви́вшиися, жи́знь насле́дуем, вопию́ще: благослови́те дела́ вся́ Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Вои́стинну Богоро́дицу, Тя́ испове́дуем, спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая, с безпло́тными ли́ки Тя́ велича́юще.

Ви́дети сподо́бился еси́, о́тче богоно́се, чрез наде́жду тебе́ дре́вле жела́емая, и́хже о́ко не ви́де и у́хо не слы́ша.

Красе́н яви́лся еси́, боже́ственными доброде́телей луча́ми сия́я, Авра́мие, и кра́сному Влады́це, ра́дуяся, предстои́ши.

Совокупи́лся еси́ лико́м все́х преподо́бных, и с ни́ми обоже́ния, преподо́бне, получи́в, моли́ е́же спасти́ся все́м на́м.

Де́нь весе́лия приво́дит ра́достно, свяще́нное твое́, Авра́мие, успе́ние, Це́рковь честву́ющи житие́ твое́.

Богоро́дичен: Благолюби́вая Де́во, озло́бленную грехо́м ду́шу мою́ ублажи́ и бла́г небе́сных прича́стника сотвори́.