Пе́снь 1.

Ирмо́с: Мо́ря чермну́ю пучи́ну невла́жными стопа́ми дре́вний пешеше́ствовав Изра́иль, крестообра́зныма Моисе́овыма рука́ма Aмаликову си́лу в пусты́ни победи́л е́сть.

Умертви́в пло́ти моея́ мудрова́ние, у́м озари́ просвети́тельною све́тлостию, твое́ воспе́ти торжество́, я́ко победи́тель всеизя́щнейш, умоля́я, о Ники́то, Христа́.

Я́д от страсте́й бы́вший отложи́в, ра́ны претерпе́л еси́ кре́пце и в ри́зу че́стну страда́льчески оде́ялся еси́, от твои́х крове́й истка́нную.

Но́в же и чу́ден яви́л еси́ пу́ть страда́ния, за ны́ на Дре́ве пригвозди́вся: нача́ло бо бы́л еси́ му́чеников, Влады́ко, испове́дания и кре́пости.

Богоро́дичен: Две́рь я́же к на́м Твоего́, Го́споди, снизше́ствия, Восто́к, и Со́лнце, и Све́т та́инственно Тя́ нарица́ем, преесте́ственно просия́, сугу́ба естество́м, Человеколю́бца.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Весели́тся о Тебе́ Це́рковь Твоя́, Христе́, зову́щи: Ты́ моя́ кре́пость, Го́споди, и прибе́жище, и утвержде́ние.

Тве́рдостию души́ мучи́тельская преще́ния претерпе́л еси́, му́чениче Христо́в сла́вне, боже́ственною си́лою возмога́ем.

Пло́ти твоея́ расточе́ния и уде́с отсече́ния претерпе́в, му́чениче Христо́в всехва́льне, твою́ ду́шу приобре́л еси́.

Весели́тся о тебе́ му́чеников Христо́вых собра́ние, па́мять твою́ дне́сь соверша́ему ви́дяще.

Богоро́дичен: Мари́е, чи́стое де́вства и честно́е селе́ние, лю́тыя стру́пы моего́ се́рдца исцели́.

Седа́лен, гла́с 4.

Непобеди́м яви́вся во́ин, ва́рварския ко́зни победи́л еси́ и, пострада́в, сла́вне, крепча́йше по́лк пора́товал eси неви́димых враго́в, те́м и диади́му прия́л еси́ побе́ды, о на́с моля́ся не преста́й, блаже́нне Ники́то, ве́рою пою́щих тя́.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Вознесе́на Тя́ ви́девши Це́рковь на Кресте́, Со́лнце пра́ведное, ста́ в чи́не свое́м, досто́йно взыва́ющи: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Иску́плен Кро́вию Влады́чнею, страда́лец Ники́та свою́ кро́вь, ра́дуяся, прино́сит Христу́, те́мже, закала́ем, сла́ва Тебе́, Бо́же мо́й, вопия́ше.

Разжига́емь раче́нием Влады́чним, и́дольский, му́чениче, попра́л еси́ пла́мень и всю́ де́монскую кре́пость, зовы́й Созда́телю: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Наслажда́яся Госпо́дним виде́нием и Того́ све́тлостию насыща́яся, му́ченик, стражда́, не ощуща́ше и, ра́дуяся, зва́ше: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Богоро́дичен: Украша́емо разли́чным светоли́тием не́бо одушевле́нное Твое́, Царя́ ца́рствующих, Христе́, Де́ва Пречи́стая, ны́не я́ко Богоро́дица сла́вится.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Ты́, Го́споди, мо́й Све́т, в ми́р прише́л еси́, Све́т Святы́й, обраща́яй из мра́чна неве́дения ве́рою воспева́ющия Тя́.

Кто́ мо́жет изрещи́ твои́х, Ники́то, натрижне́ний, всехва́льне, венцы́, я́же дарова́ тебе́ Христо́с, за Него́ пострада́вшу?

Му́ченицы, на земли́ по́двиги сконча́вше, небе́сное в высоча́йших от Тебе́, Жизнода́вче, воздая́ние прия́ша.

Ны́не сия́еши, я́ко свети́ло, о Ники́то всехва́льне, cвет вторы́й быва́еши, Cвету вели́кому сла́вно предстоя́.

Богоро́дичен: Све́т безле́тный на́м, подле́тен бы́вш, родила́ еси́, Богома́ти, су́щим во тьме́ жития́, и ми́р ве́сь просвети́ла еси́.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Пожру́ Ти́ со гла́сом хвале́ния, Го́споди, Це́рковь вопие́т Ти́, от бесо́вския кро́ве очи́щшися ра́ди ми́лости от ре́бр Твои́х исте́кшею кро́вию.

Вожделе́в добро́ты Созда́вшаго, сла́вне, и отту́ду сия́ния прие́м, му́чениче, впери́лся еси́ и, о сме́рти небре́г, Тому́ приступи́л еси́.

Теку́щих по́мыслом прие́м целому́дренным, неистощи́мая, му́чениче, предче́ствовав, те́ло твое́ му́кам, о Ники́то, c весе́лием, ра́дуяся, пре́дал еси́.

Богоро́дичен: Я́ко я́блоко в дубра́ве еди́ну тя́ обре́т, и чисте́йший кри́н, и удо́льный цве́т, о Богома́ти, Жени́х мы́сленный в Тя́ всели́ся.

Конда́к, гла́с 2.

Пре́лести посе́к держа́ву стоя́нием твои́м и побе́ды прии́м вене́ц во страда́льчествех твои́х, со А́нгелы, сла́вне, ра́дуешися, Ники́то тезоименитe, с ни́ми Христа́ Бо́га моля́ непреста́нно о все́х на́с.

И́кос:

Зна́ние Твое́ вложи́в души́ мое́й, очи́сти мо́й по́мысл и Твои́х за́поведей де́лателя, Спа́се, покажи́, да возмогу́ победи́ти страсте́й мои́х ра́зная привоста́ния, победи́тельную по́честь прие́м безстра́стия, моли́твами Твоего́ до́бляго страстоте́рпца Ники́ты, Человеколю́бче: и́бо са́м на́с воспомина́ти того́ в па́мяти его́ созва́, моля́ся непреста́нно о все́х на́с.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: В пещи́ aвраамстии о́троцы перси́дстей, любо́вию благоче́стия па́че, не́жели пла́менем, опаля́еми, взыва́ху: благослове́н еси́ в хра́ме сла́вы Твоея́, Го́споди.

Ны́не непристу́пною заре́ю осия́емь, му́чениче, пою́щия ны́не тво́й пра́здник све́том твои́м просвети́, благослове́н еси́, Бо́же мо́й, зовы́й, и Го́споди.

Преудиви́шася твоему́ му́жеству во́инства а́нгельская, блаже́нне, зря́ще терпели́вно стра́ждуща тя́ и глаго́люща: благослове́н еси́, Бо́же все́х и Го́споди.

Богоро́дичен: С вы́шним ликостоя́нием безпло́тный: ра́дуйся, Богоро́дице Чи́стая, Гаврии́л, веселя́ся, зовя́ше Ти́: благослове́на Ты́ в жена́х еси́, Всенепоро́чная Влады́чице.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Ру́це распросте́р, Дании́л льво́в зия́ния в ро́ве затче́, о́гненную же си́лу угаси́ша, доброде́телию препоя́савшеся, благоче́стия рачи́тели, о́троцы, взыва́юще: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Всеце́лу же́ртву и прия́тну тебе́ сама́го прине́сл еси́, му́чениче непобеди́ме, и всепло́дие бы́л еси́ благово́нно Влады́це твоему́, распе́ншемуся на́с ра́ди, с весе́лием вопия́: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Зако́нне, я́ко боже́ственный хра́брник, вра́жия полки́ низврати́в, достойнe прия́л еси́ вене́ц побе́ды неувяда́ющий от жизноно́сныя Десни́цы, Е́йже ны́не предстои́ши, воспева́я: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Возлюби́л еси́ безме́рно Христа́ и Того́ Кро́ви твою́ кро́вь примеси́л еси́, и раздробля́емь ра́нами, и разли́чно убива́емь. Ему́же и ны́не, я́ко подо́бник, сца́рствуеши, вопия́: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Богоро́дичен: Скве́рну естества́ на́шего, Христа́ ро́ждши Еди́наго Пречи́стаго, я́ве отмы́ла еси́, Чи́стая, Богоро́дице Всенепоро́чная, и Херуви́м и Серафи́м была́ еси́ превы́шше, вопию́щих: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Ка́мень нерукосе́чный от несеко́мыя горы́ Тебе́, Де́во, краеуго́льный отсече́ся, Христо́с, совокупи́вый разстоя́щаяся естества́. Те́м, веселя́щеся, Тя́, Богоро́дице, велича́ем.

Всего́ мене́ сама́го тебе́ приношу́, богоблаже́нне Ники́то, да обря́щу тя́ предста́теля ко Влады́це, спаса́ти могу́ща от вся́каго обстоя́ния, и спасе́ния Боже́ственнаго хода́тая.

Свиде́тель и́стинно бы́л еси́ и́стины, страстоте́рпче, ипоста́сней и честне́й ны́не И́стине, ра́дуяся, предстои́ши, по́двигов натрижне́ния со дерзнове́нием прие́мля.

Ко приста́нищу ти́хому приста́в, почи́ от боле́зней и венцено́сец лику́еши в раи́ с му́ченики Христо́выми. Те́м тя́ ны́не, я́ко богопросла́вленна, вси́ досто́йно сла́вим.

Богоро́дичен: Зако́нов есте́ственных кроме́ Законода́вца рaждаеши, Пло́ть бы́вша невра́щно за благоутро́бие неизрече́нное, Благослове́нная Чи́стая, во дву́х существа́х познава́ема.

Свети́лен.

Ору́жием честна́го Твоего́ Креста́ огради́вся, страстоте́рпец Тво́й, Сло́ве, проти́вныя си́лы кре́пко препобеди́, и мучи́тели посрами́, и за Тя́ пострада́, и с Тобо́ю, Христе́ мо́й, Всецарю́, Ники́та ца́рствует.