Пе́снь 1.

Ирмо́с: Во́ды дре́вле, ма́нием Боже́ственным, во еди́но со́нмище совокупи́вый, и раздели́вый мо́ре Изра́ильтеским лю́дем, Се́й Бо́г на́ш, препросла́влен е́сть, Тому́ Еди́ному пои́м, я́ко просла́вися.

Апо́столов святы́х всесвяту́ю согла́сно торжеству́ем па́мять и ты́я воспои́м весе́лием души́: Пресвято́е бо мо́лят Сло́во очище́ние дарова́ти на́м и ми́лость.

Многобо́жнаго неи́стовства согни́тие отгна́вше сло́ва со́лию боже́ственнаго, ду́ши, сла́внии, обуя́вшия дре́вле вся́, уздра́висте и спасе́ны Зижди́телю все́х предста́висте: те́м и прославля́етеся.

Сла́вный Иродио́н, Ру́ф, и Фле́гонт, и Ага́в, и Асинкри́т, вку́пе и Е́рм пе́сньми да ублажа́тся, бли́жнии бы́вше Изба́вителя на́шего дру́зи, и му́дрии апо́столи, и боже́ственнии пропове́дницы.

Богоро́дичен: Ми́лостивая Богоро́дице, апо́столов похвало́, и страстоте́рпцев сла́ва, и ве́рных утвержде́ние, утверди́, молю́ся, претворя́емый наве́ты лестца́ у́м мо́й, помраче́нный преступле́ньми.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: И́же от не су́щих вся́ приведы́й, Сло́вом созида́емая, соверша́емая Ду́хом, Вседержи́телю Вы́шний, в любви́ Твое́й утверди́ мене́.

Церко́вная бы́вше очеса́, мно́гим отверзо́сте о́чи ви́дети добро́ту недомы́сленную, богови́днии ученицы́ Боже́ственнаго Сло́ва.

До́м Тро́ицы показа́лся еси́ светови́ден, Ру́фе пресла́вне, и сло́вом благода́ти тре́бища низве́ргл еси́, и созда́л еси́ Го́споду Це́ркви.

Сло́вом твои́м боже́ственным обнови́в, Ру́фе му́дре, сердца́, насе́яв спаси́тельная уче́ния, и многопло́ден кла́с спа́сшихся пожа́л еси́ спасе́ние.

Богоро́дичен: По Существу́ Сы́й Боже́ственному непристу́пен, Пречи́стая, присту́пен мне́ ны́не бы́сть и пло́ти прия́тием ве́сь соедини́ся кра́йняго ра́ди благоутро́бия.

Седа́лен, гла́с 4.

Научи́вшеся от исто́чника прему́дрости, умудри́сте пре́жде неразу́мием служа́щия умовре́дно истука́нным, му́дрии. Те́мже блажи́ми есте́ в ве́к ве́ка, престо́лу предстоя́ще Святы́я Тро́ицы, но приле́жно моли́теся обрести́ разреше́ние прегреше́ний на́ших, пресла́внии.

Сла́ва, и ны́не, богоро́дичен: По Бо́зе во Тво́й, Богоро́дице, прибега́ю смире́нный покро́в боже́ственный, припа́дая, молю́ся: поми́луй, Пречи́стая, я́ко превзыдо́ша главу́ мою́ греси́, и бою́ся, Влады́чице, му́ки, и трепе́щу. Моле́ние сотвори́, Чи́стая, к Сы́ну Твоему́ от си́х изба́вити мя́.

Крестобогоро́дичен: И́же от Безнача́льнаго Отца́ рожде́ннаго напосле́док Тя́ пло́тию ро́ждшая, на Кресте́ ви́сяща, зря́щи, Христе́, — увы́ Мне́, любе́знейший Иису́се, — вопия́ше, — ка́ко сла́вимый я́ко Бо́г от а́нгел, от беззако́нных ны́не челове́к, Сы́не, хотя́, распина́ешися? Пою́ Тя, Долготерпели́ве.

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Положи́л еси́ к на́м тве́рдую любо́вь, Го́споди: Единоро́днаго бо Твоего́ Сы́на за ны́ на сме́рть да́л еси́. Те́мже Ти́ зове́м, благодаря́ще: сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

Врачева́ние ве́рным язы́ком боже́ственное принося́ще, зе́млю нече́стия лука́вную, разоре́нию, му́дрии, преда́сте и созда́сте ду́ши в ве́ре, сего́ ра́ди ублажа́етеся.

В си́лу тобо́ю, Иродио́не блаже́нне, облече́ся гра́д Па́трский преявле́нно: пе́рвый бо ты́ престо́л украси́л еси́, Боже́ственными просвеща́емь светоли́тии Свята́го Ду́ха.

Гра́д Па́трский граждани́ном тобо́ю вели́ким обогати́ся, блаже́нне Иродио́не, вои́стинну, к Сио́ну вы́шнему приводя́щим си́й в пра́вду, те́мже почита́ет тя́ боже́ственными песнопе́ньми.

Богоро́дичен: Сло́вом свяще́нным О́тчее Сло́во зачала́ еси́, вся́каго безслове́сия челове́ки, Богороди́тельнице Де́во, избавля́юща. Те́мже словесы́ всегда́ велегла́сно боже́ственными Тя́ сла́вим.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: На земли́ Неви́димый яви́лся еси́ и челове́ком во́лею сожи́л еси́, Непостижи́мый, и, к Тебе́ у́тренююще, воспева́ем Тя́, Человеколю́бче.

На зе́млю прише́дша, е́же спасти́ заблу́ждшаго, пропове́дасте Сло́во, боже́ственнии апо́столи, и от ле́сти вся́ челове́ки изба́висте.

Странноле́пно проро́чествия тебе́ благода́ть от Бо́га излия́ся бога́тно, богому́дре Ага́ве, провозглаша́еши бо сказа́ние хотя́щих бы́ти явле́нно.

Яви́лся еси́ иногда́, прозна́менуя Па́влу наве́ты, и у́зы, и озлобле́ния, проро́че Ага́ве, егда́ ру́ки твоя́ о́наго по́ясом связа́л еси́.

Богоро́дичен: Еди́на на земли́ рождество́ име́ла еси́ стра́нно, еди́нех на́с примиря́ющи еди́ному Пребезнача́льному Отцу́. Сего́ ра́ди еди́ну Тя́, я́ко Ма́терь Бо́га, чти́м.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Бе́здна после́дняя грехо́в обы́де мя́, и исчеза́ет ду́х мо́й; но простры́й, Влады́ко, высо́кую Твою́ мы́шцу, я́ко Петра́ мя́, Упра́вителю, спаси́.

Положи́, свещи́ я́ко светоза́рны, ва́с Сло́во, вселе́нную просвеща́ющия, и тму́ реша́щия, богови́дцы апо́столи, и показу́ющия пу́ть спаси́тельный.

Ме́ртвость пропове́дуя Безсме́ртнаго, умерщвле́нных к животу́ преставля́ше му́дрый Асинкри́т, апо́столов похвала́, Ирка́нии же тве́рдое огражде́ние.

Обре́те тя́, Асинкри́те, реку́, во́д испо́лнену Ирка́ния Ду́ха, и, честны́ми напое́нии твои́ми напои́вшися, принесе́ красне́йшая Влады́це прозябе́ния.

Богоро́дичен: Зако́на Тя́ образова́ше киво́т, прие́мшую зако́на Боже́ственнаго исполне́ние, и пло́тию ро́ждшую, и по рождестве́ пребы́вшую Присноде́ву, я́ко пре́жде рождества́, Богоневе́сто.

Конда́к, гла́с 2.

Яви́стеся Христо́вы ученицы́ и апо́столи всечестни́и, Иродио́не сла́вне, Ага́ве и Ру́фе, Асинкри́те, Фле́гонте со Е́рмом, при́сно моли́теся Го́сподеви пода́ти на́м согреше́ний проще́ние, пою́щим ва́с.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Пре́жде о́бразу злато́му, перси́дскому чти́лищу, о́троки не поклони́шася трие́, пою́ще посреде́ пе́щи: отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Основа́вше до́бре на ка́мени ве́ры язы́ков исполне́ния, ка́мение дре́вле чту́щия всу́е просвети́сте я́ве, богоглаго́ливии.

Попали́л еси́, Фле́гонте свяще́нне, огне́м боже́ственных слове́с твои́х вся́ко ле́стное те́рние и сердца́, окая́нно уга́сшая, теплото́ю Ду́ха вже́гл еси́ явле́нно.

Марафо́нстии жи́тели, предста́теля тя́ велича́йша, и учи́теля изря́дна, и свети́льника, и наста́вника иму́ще, Фле́гонте сла́вне, почита́ют тя́ непреста́нно.

Богоро́дичен: Но́в ра́й на́м, жи́зни дре́во, Чи́стая, стяжа́вши, была́ еси́, его́же сне́дь сне́дию умерщвле́нныя оживи́, Чи́стая Богороди́тельнице.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: Вавило́нская пе́щь о́троки не опали́, ниже́ Божества́ о́гнь Де́ву растли́. Те́м со о́троки, ве́рнии, возопие́м: благослови́те, дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Да ублажи́тся Ага́в, Фле́гонт и Асинкри́т, Ру́ф и Ерми́й сла́вный и Иродио́н дне́сь, Сло́ва бы́вше боже́ственнии апо́столи, и свети́ла ми́ра, и язы́ков учи́телие.

Ерми́й пресла́вный Далма́тии бы́сть всея́ наста́вник и просвеще́ние: на сию́ бо, я́ко со́лнце многосве́тло, на́йде, творя́ ди́вная и просвеща́я сердца́, неви́дящая пе́рвее.

Сло́во, я́ко свети́льник сия́ющь, Ерми́е, нося́, сла́вне, су́щия в нощи́ лю́тых седя́щия просвети́л еси́, исцеле́ния и зна́мения творя́ вели́ка, привле́кл еси́ к ве́ре неве́рных исполне́ние.

Богоро́димен: Тя́ предста́тельство и́мамы, Пречи́стая, раби́ Твои́, и к Сы́ну Твоему́ и Бо́гу Хода́таицу непосты́дну, от бе́д ны́ спаси́ и лю́тых напа́стей, да ве́рою и любо́вию при́сно Тя́ сла́вим.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: Купино́ю и огне́м пропи́санную в Сина́и законополо́жнику Моисе́ю и Бо́жий во чре́ве неопа́льно заче́ншую О́гнь, всесве́тлую и негаси́мую свещу́, су́щую Богоро́дицу пе́сньми, чту́ще, велича́ем.

Свяще́ннейший ли́к соста́вим ве́рно, единомышле́нием души́ блажа́ще те́пле Е́рма и Иродио́на, Ру́фа, Ага́ва, Асинкри́та же вели́каго и Фле́гонта боже́ственнаго, я́ко Сло́ва самови́дцы бы́вшия.

Я́ко ма́слины та́йныя явле́ни вои́стинну, богоглаго́ливии, на́ша умасти́ша ду́ши и ли́ца благода́тию и изба́виша от безбо́жнаго наси́лия и тмы́ неразу́мия. Те́мже и досто́йно ублажа́ются.

Стена́ний ны́ мно́гих, и рабо́ты вра́жия, и ве́тхаго запина́теля изба́висте, му́дрии Изба́вителевы апо́столи, и показа́сте стези́, веду́щия боже́ственною наде́ждею к Ца́рству небе́сному.

Шестосве́тная свеще́ святы́х учени́к, моли́ приле́жно Трисо́лнечную Зарю́ просвети́ти ду́ши на́ша, всесве́тлую соверша́ющих ва́шу па́мять, и изба́вити от тмы́ и ве́чнаго осужде́ния.

Богоро́дичен: Я́коже пламеноно́сная клеща́, прия́ла еси́ во утро́бе у́гль разу́мный, попаля́ющ на́ша стра́сти, и просвеща́ющ ду́ши на́ша, и реша́щ тму́ идолонеи́стовства, Чи́стая Де́во многопе́тая.