Пе́снь 1.

Ирмо́с: Твоя́ победи́тельная десни́ца боголе́пно в кре́пости просла́вися: та́ бо, Безсме́ртне, я́ко всемогу́щая проти́вныя сотре́, изра́ильтяном пу́ть глубины́ новосоде́лавшая.

Ве́рою почита́ющия ва́шу, свяще́ннии благоглаго́ливии, па́мять и торжеству́ющия ра́достно, страсте́й мглы́ изба́вите и ве́чныя ра́дости прича́стники соде́лайте.

Стопа́м после́дующе Христа́, воплоще́ннаго за милосе́рдие, пребога́тии, Сего́ же повеле́нием богонача́льным служа́ще, яви́стеся все́х заблу́ждших наста́вницы к благоче́стию.

Стахи́я и Ампли́я му́драго, и Урва́на, Апе́ллия же, и Нарки́сса, и Аристову́ла, Христо́вы ученики́ бы́вшия, ве́рою соше́дшеся, до́лжно ублажи́м.

Богоро́дичен: Я́вственную го́ру Бо́жию, киво́т святы́й и трапе́зу, ста́мну же всезлату́ю, чи́стую Иису́сову пала́ту, Благослове́нную в жена́х ублажи́м.

Пе́снь 3.

Ирмо́с: Еди́не, ве́дый челове́ческаго существа́ не́мощь и ми́лостивно в не́ вообра́жся, препоя́ши мя́ с высоты́ си́лою, е́же вопи́ти Тебе́, Святы́й, одушевле́нный хра́ме неизрече́нныя сла́вы Твоея́, Человеколю́бче.

Я́ко кла́с многопло́ден, му́дре, яви́лся еси́, сло́вом зна́ния, гла́дом та́ющия ве́ры пита́я, Стахи́е богоблаже́нне, и пи́щи лу́чшия прича́стники благода́тию соде́лав си́лою Ду́ха.

Мре́жею язы́ка, благоесте́ственно взе́м, улови́л еси́ из глубины́ ле́сти, апо́столе, и прине́сл еси́ боже́ственно пи́щу прише́дшему, Нарки́ссе, спасти́ заблу́ждшаго, Царю́ и Влады́це тва́ри.

Поте́кл еси́, я́коже звезда́ от восто́ка, устреми́вся и Вретани́йския гра́ды пости́гл еси́, Христо́во пропове́дуя Ева́нгелие и просвеща́я благода́тию, блаже́нне Аристову́ле, ве́рно прие́млющия сло́во твое́.

Богоро́дичен: Черто́г светоно́сен Христо́в и престо́л высоча́йший, Богороди́тельнице, яви́лася еси́, Всенепоро́чная: в Тебе́ бо Еди́н почи́в, на́ша отъя́т труды́ и бу́дущую досто́йным угото́ва осла́бу.

Седа́лен, гла́с 1.

Протече́ зе́млю честно́е ва́ше веща́ние, просвеща́ющее ду́ши неве́рных челове́к, апо́столи сла́внии, свяще́нными хода́тайствы ва́шими. Те́м дне́сь ра́достно соверша́ем всечестну́ю и светоза́рную ва́шу па́мять, ве́рно веселя́щеся.

Богоро́дичен: Боже́ственнаго естества́ не отлучи́вся, пло́ть бы́в во чре́ве Твое́м, но Бо́г вочелове́чився и пребы́сть, И́же по рождестве́ Ма́терь Тя́ Де́ву, я́ко пре́жде рождества́, сохрани́в Всенепоро́чную, еди́н Госпо́дь. Того́ приле́жно моли́ дарова́ти на́м ве́лию ми́лость.

Крестобогоро́дичен: Нескве́рная А́гница Сло́ва, Нетле́нная Де́ва Ма́ти, на Кресте́ зря́щи пове́шена из Нея́ без боле́зни прозя́бшаго, ма́терски подо́бно рыда́ющи, вопия́ше: увы́ Мне́, Ча́до Мое́, ка́ко стра́ждеши во́лею, хотя́ изба́вити от страсте́й безче́стия челове́ка?

Пе́снь 4.

Ирмо́с: Го́ру Тя́, благода́тию Бо́жиею приосене́нную, прозорли́выма Авваку́м усмотри́в очи́ма, из Тебе́ изы́ти Изра́илеву провозглаша́ше Свято́му, во спасе́ние на́ше и обновле́ние.

Облиста́в на земли́ пра́вды Со́лнце, я́коже лучи́ та́инственныя происпусти́ я́ве, Стахи́я же и Нарки́сса, Урва́на и Ампли́я, Аристову́ла и Апе́ллия, су́щих во тме́ просвеща́ющия.

Кре́постию Боже́ственнаго укрепля́емь Ду́ха, живу́щия во тме́ сы́ны показа́л еси́ све́та, Ампли́е апо́столе, соверша́я чуде́с дела́ пресла́вная и упраждня́я де́монов полки́.

Во́д боже́ственных испо́лнен, поте́кл еси́ я́коже струя́, Урва́не, спаси́тельная, го́рькия и непи́тныя во́ды отгоня́я, и напая́я благода́тию благоче́ствующих, преблаже́нне, полноту́.

Богоро́дичен: Яви́лася еси́ а́нгелов преиму́щи, Влады́чице: о́ным бо Стра́шнаго во утро́бе несказа́нно вмести́ти сподо́билася еси́ и на рука́х носи́ти я́коже Младе́нца дне́й же и ле́т дре́внейша.

Пе́снь 5.

Ирмо́с: Просвети́вый сия́нием прише́ствия Твоего́, Христе́, и освети́вый Кресто́м Твои́м ми́ра концы́, сердца́ просвети́ све́том Твоего́ богоразу́мия, правосла́вно пою́щих Тя́.

Па́стыря до́браго богоизбра́нныя о́вцы посреди́ волко́в от Него́ я́ве по́слани бы́ша, сия́ укроща́юще и приводя́ще ко огра́де мы́сленней ве́рою.

Вели́кий тя́ Андре́й Византи́и поста́ви епи́скопа, и́же та́мо ве́рно пла́вающия, Стахи́е свяще́ннейше, и управля́ющаго к приста́нищем ти́хим Боже́ственною благода́тию.

Я́коже многоце́нен ка́мень, тя́ имя́ше, краеуго́льный, Иракли́йская честна́я Це́рковь, укрепля́юща, Апе́ллие блаже́нне, сию́ сло́вом и́стины, те́м досто́йно почита́ем тя́.

Богоро́дичен: Зачала́ еси́ па́че сло́ва Сло́во и родила́ еси́, Всепе́тая, Его́же Оте́ц из чре́ва роди́ пре́жде веко́в, Чи́стая, те́мже я́ко Сего́ Ма́терь Тя́ до́лжно ублажа́ем.

Пе́снь 6.

Ирмо́с: Обы́де на́с после́дняя бе́здна, не́сть избавля́яй, вмени́хомся, я́ко о́вцы заколе́ния, спаси́ лю́ди Твоя́, Бо́же на́ш, Ты́ бо кре́пость немощству́ющих и исправле́ние.

Моря́ язы́ков возмути́вше Боже́ственными восхожде́нии, спасо́сте дре́вле в го́рцем мо́ри пото́пльшияся и приведо́сте Изба́вителю спа́сшияся, богоблаже́ннии.

Ми́лости Воли́теля Бо́га пропове́дал еси́ и ле́сти свободи́л еси́, боже́ственный Нарки́ссе, ду́ши благочести́вых, вели́кий бы́в, афи́нян председа́тель и насади́тель садо́в кра́сных, богоблаже́нне.

Боже́ственный Урва́н, сло́во жизното́чное и благода́ть врачева́ний источи́в, привлече́ лю́ди к просвеще́нию боже́ственнаго ра́зума, я́ко подража́тель Воплоти́вшагося и ми́р Спа́сшаго.

Богоро́дичен: Пое́м Тя́, Е́юже оправди́хомся, и́же пе́рвее осужде́ннии, и совокупи́хомся невеще́ственным служи́телем, и рая́ сподо́бихомся, в жена́х благослове́нная, Богора́дованная.

Конда́к, гла́с 8.

Я́ко свяще́нная сокро́вища Всесвята́го Ду́ха и Со́лнца Сла́вы сия́ния, по до́лгу воспои́м му́дрыя апо́столы, Апе́ллия, Урва́на же и Аристову́ла, Ампли́я, Нарки́сса и Стахи́я, я́же благода́ть собра́ Бо́га на́шего.

Пе́снь 7.

Ирмо́с: Тебе́, у́мную, Богоро́дице, пе́щь, разсмотря́ем, ве́рнии, я́коже бо о́троки спасе́ три́ Превозноси́мый, ми́р обнови́, во чре́ве Твое́м всеце́л, хва́льный отце́в Бо́г и препросла́влен.

Терпе́нием напа́стей изба́вистеся врага́, искуша́ющаго вы́, ту́чами же сло́ва живо́тнаго, сла́внии апо́столи, ве́сь угаси́сте пла́мень ле́сти, зову́ще: хва́льный и превозноси́мый оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Пресве́тло и изря́дно совеща́л еси́ и соверше́нно твоя́, Аристову́ле, ученики́, блаже́нне, наказа́л еси́, я́ко Ипоста́сную Му́дрость име́я, тя́ наказу́ющу хва́льнаго возвеща́ти отце́в Бо́га и препросла́вленна.

Ве́рных свяще́нное совокупле́ние свяще́ннейшими гла́сы блажи́т тя́, Апе́ллие, кончи́ну бо блаже́нну име́л еси́, житие́ же а́нгельское, поя́ всегда́ хва́льнаго отце́в Бо́га и препросла́вленна.

Богоро́дичен: Изба́ви ны́ от напа́стей, и скорбе́й, и печа́лей разли́чных, и язы́ков наше́ствия, Влады́чице Всепе́тая, я́ко да Тя́ сла́вим и Сы́ну Твоему́ взыва́ем: хва́льный оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́.

Пе́снь 8.

Ирмо́с: В пещи́ о́троцы Изра́илевы, я́коже в горни́ле, добро́тою благоче́стия чисте́е зла́та блеща́хуся, глаго́люще: благослови́те, вся́ дела́ Госпо́дня, Го́спода, по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

В ми́ре, я́коже мо́лния, яви́стеся, богови́дцы, попаля́юще у́бо ле́сть, пою́щия же, сы́ны дне́ показу́юще, и вопию́щия: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода, по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Сла́дкою со́лию твои́х, Ампли́е, уче́ний ле́сти гни́лость очи́стил еси́. Те́мже, чту́ще тя́, пое́м: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода, по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Да пое́тся Стахи́й сла́вный и Ампли́й, Апе́ллий же и Нарки́сс, Урва́н же и всему́дрый, вопия́й ве́рно, Аристову́л: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода, по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Богоро́дичен: Тя́ и сте́ну, и прибе́жище, и ле́ствицу, к высоте́ преводя́щу челове́чество, Всенепоро́чная Чи́стая, ве́дяще, зове́м: благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода, по́йте и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Пе́снь 9.

Ирмо́с: О́браз чи́стаго рождества́ Твоего́ огнепали́мая купина́ показа́ неопа́льная; и ны́не на на́с напа́стей свире́пеющую угаси́ти, мо́лимся, пе́щь, да Тя́, Богоро́дице, непреста́нно велича́ем.

Да земны́я концы́, испо́лненныя пре́лести борца́ и напо́лненныя омраче́ния безбо́жия, бла́гости све́том озари́ши зна́ния Твоя́ спаси́тельныя зари́, Ще́дре, си́м посла́л еси́.

Яви́лся еси́ тезоиме́нно, сла́вне, спаси́тельный кла́с, пшени́цу тре́бующим нося́щь, утвержде́ние богоразу́мия подаю́щую и гла́да у́мнаго изыма́ющую, ве́рою тя́ и любо́вию, священнопропове́дниче, пою́щим.

Уста́ Бо́жия бы́в, ри́торов язы́ки неглаго́ливы показа́л еси́ и из горта́ни вра́жия, Аристову́ле, извле́кл еси́ ду́ши, и приве́л еси́ Го́споду спасе́ны, соверше́нны позна́нием.

Небеса́ у́бо бы́ша богови́дна живу́ща, Бо́жии апо́столи, и́же на земли́ чи́сто ва́с чту́щия и и́скренно вы́ну блажа́щия, прича́стники ве́чныя сподо́бите све́тлости.

Богоро́дичен: Но́сиши вся́ Нося́щаго и млеко́м пита́еши все́м пи́щу Подаю́щаго. Ве́лие и стра́шно, е́же па́че ума́, Твое́ та́инство, киво́те честна́го свяще́ния, Де́во Богоро́дице, те́м Тя́ ве́рою ублажа́ем.

Свети́лен.

Боже́ственный Аристову́л и Стахи́й пребога́тый, и Апе́ллий богому́дрый, и Нарки́сс, и Ампли́й, и Урва́н, всему́дрии, ны́не от на́с да почту́тся я́ко Христо́вы апо́столи, и́миже ми́р от ле́сти многообра́зныя изба́вися.

Богоро́дичен: Яви́лася еси́ преиму́щи херуви́мов, Всепе́тая, Седя́щаго бо на си́х ра́менах, Пречи́стая Отрокови́це, на объя́тиих Твои́х носи́ла еси́ и Младе́нца млекопита́ла еси́. Его́же приле́жно моли́ о на́с, пою́щих Тя́, Богоро́дицу вои́стинну.